pytanie do dermatologa

następny post »
From: z...@a...com (Zadaria)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: 14 Dec 2004 04:30:31 GMT
Subject: pytanie do dermatologa

Bardzo prosze o porade. Wyrosla mi na plecach jakas nieduza narosl jest to
podluzne (taki sterczacy cycek) srednicy ok 1,5 mm dlugosci ok 6-7 mm przy
ucisku bolesne moze dlatego ze ciagle tym zahaczam o odziez jest to twarde i
powierzchnie ma lekko chropowata w kolorze kurzajki. Co mam robic isc z tym do
lekarza ( nie jestem ubezpieczona) kosztuje to kupe kasy zaraz to wytnie i
zrobi biopsje czy poczekac az samo odpadnie? Pozdrawiam Daria