pytanie do dermatologa

1. Data: 2004-12-14 04:30:31

Temat: pytanie do dermatologa
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o porade. Wyrosla mi na plecach jakas nieduza narosl jest to
podluzne (taki sterczacy cycek) srednicy ok 1,5 mm dlugosci ok 6-7 mm przy
ucisku bolesne moze dlatego ze ciagle tym zahaczam o odziez jest to twarde i
powierzchnie ma lekko chropowata w kolorze kurzajki. Co mam robic isc z tym do
lekarza ( nie jestem ubezpieczona) kosztuje to kupe kasy zaraz to wytnie i
zrobi biopsje czy poczekac az samo odpadnie? Pozdrawiam Daria

2. Data: 2004-12-14 10:50:54

Temat: Re: pytanie do dermatologa
Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadaria napisała:
> (...) Co mam robic isc z tym do
> lekarza ( nie jestem ubezpieczona) kosztuje to kupe kasy zaraz to wytnie i
> zrobi biopsje czy poczekac az samo odpadnie?

Idź do lekarza. Co do ubezpieczenia: nie masz w rodzinie nikogo
ubezpieczonego??? Ja też byłem nieubezpieczony do momentu, gdy księgowa
powiedziała mi, że spokojnie mogę się "podpiąć" pod ubezpieczenie zdrowotne
mojej żony i nie będzie to nas nic kosztować. A ja kupę kasy wydałem na
lekarzy niepotrzebnie...

seba

TORBIEL WŁOSOWA
Zawroty głowy