pytanie do ginekologa

1. Data: 2003-05-23 11:47:13

Temat: pytanie do ginekologa
Od: "Michal Wittig" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym zapytac w jakim celu dziewczynie podczas pierwszej wizyty u
ginekologa i pirwszego badania, lekarz zapisal clotrimazolum w tabletkach i
powiedzial ze nie otrzyma tabletek antykoncepcyjnych, dopoki nie bedzie
brala tych tabletek (clotrimazolum) przez 10 dni i nie przyjdzie do kontroli
po tych 10 dniach????
za udzielone odpowiedzi z gory dziekuje.
michal.

2. Data: 2003-05-23 11:51:03

Temat: Re: pytanie do ginekologa
Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Wittig" <f...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
kontroli
> po tych 10 dniach????
> za udzielone odpowiedzi z gory dziekuje.

a moze wykryl u niej jakies neprawidlowosci ktore dziewczyna musi zaleczyc?

3. Data: 2003-05-23 13:55:24

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kontroli
> po tych 10 dniach????
> za udzielone odpowiedzi z gory dziekuje.

1. lekarz powinien zrobić wymaz i cytologię
2. przepisując dziewczynie Clotrimazolum stwierdził "na oko" że nie jest do
końca czysta pochwa, dlatego jej przepisał lek, który oczyszcza np. z
grzybów itd.
3. lekarza trzeba pytać - ja uwielbiam ich męczyć i nie wychodzę, dopóki mi
wszystkiego nie wytłumaczą - to ich praca

życzę powodzenia
PO

Korpucja w Centrum Onkologii
Mala narosl na tyle glowy