pytanie do okulisty?

1. Data: 2006-05-14 18:49:03

Temat: pytanie do okulisty?
Od: "Joan" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od dziecinstwa cierpie na pewien problem: od czasu do czasu, raz na pare
miesiecy, w polu widzenia pojawia sie u mnie obszar "rozmyty" mam wrazenie,
ze patrze przez warstwe falujacej wody. Krawedzie tego obszaru (
nieregularnego) sa falujace - wibrujace, ciezko mi to opisac. Obszar ten
rozszerza sie, obejmujac wieksza czesc pola widzenia, po czym znika. Caly
proces trwa od parunastu minut do godziny. Widze to samo po zamknieciu oczu.
Bylem u okulisty, mialem robione badanie dna oka i pomiar cisnienia w galce
ocznej, nie wykazaly zadnych zmian. Ostrosc wzroku tez w normie. Tak sie
zastanawiam, czy nie móglby to byc problem natury neurologicznej?
Z danych ogolnych, wiek okolo 30 lat, lekka nadwaga, praca siedzaca, ogolne
wyniki badan w normie, brak nalogow.