HBV i dziecko

1. Data: 2006-05-14 14:03:07

Temat: HBV i dziecko
Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem z dzieckiem (1.5 roku) u siostry, która przeszła WZW typu B. Chwilw
nieuwagi i dzieciak dorwał się do jakiejs książki, a w niej były wyniki
badań z wrze śnia ub. roku. Nie bałbym się niczego, ale na tych wtnikach
była zaschnięta plama krwi (moze nie siostry, ale może tak- to przy wyniku
OB), Wyniki dziecko brało do ust. Zamarłem z przerażenia. Czy po kilku
miesiącach to mogło być groxne ? co robic ? Może nic ? Jak długo to mogło
być groźne ?
--
Marek

2. Data: 2006-05-14 14:46:24

Temat: Re: HBV i dziecko
Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> OB), Wyniki dziecko brało do ust. Zamarłem z przerażenia. Czy po kilku
> miesiącach to mogło być groxne ? co robic ? Może nic ? Jak długo to mogło

Spokojnie. Do zakażenia HBV może dojść tylko przy bezpośrednim kontakcie z
krwią (np. narkotyki przyjmowane dożylnie zakażoną igłą, zanieczyszczone
narzędzia itp.), bądź przez kontakty seksualne. Zaschnięta, kilkumiesięczna,
włożona do ust krew na prawdę nie jest niebezpieczna.
Pzdr.
RR ;-)

3. Data: 2006-05-14 15:09:07

Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narzędzia itp.), bądź przez kontakty seksualne. Zaschnięta, kilkumiesięczna,
> włożona do ust krew na prawdę nie jest niebezpieczna.
Pytałem, bo wikipedia podaje, że wirus HBV poza organizmem moż eprzetrwac
nawet kilka lat... Wiem, że HCW 4 dni, HIV kilk agodzin. Ale to tylko
wikipedia.Przekopałem google, i nic nie znalazłem.A bałem się, bo dziecku
rosną ząbki...

--
Marek

4. Data: 2006-05-14 15:59:54

Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet kilka lat... Wiem, że HCW 4 dni, HIV kilk agodzin. Ale to tylko
> wikipedia.Przekopałem google, i nic nie znalazłem.A bałem się, bo dziecku

Na prawdę się nie martw - krew musiala by byc płynna, mieć kontakt z krwia
Twojego dziecka, a poza tym 1,5 roczne dziecko jest już szczepione na WZW B.

5. Data: 2006-05-14 16:15:35

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

HBV poza ustrojem zyje max. 7 dni, przy temp. 25 stopni C i wilgotnosci
okolo 42-45%.

--
Pozdrawiam.
Tomasz Milewski
http://multiserwis.gdansk.webpark.pl/

6. Data: 2006-05-14 18:05:27

Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 14 May 2006 18:15:35 +0200, na pl.sci.medycyna, Harry napisał(a):

> HBV poza ustrojem zyje max. 7 dni, przy temp. 25 stopni C i wilgotnosci
> okolo 42-45%.
Gdzie to moge znaleźć ? Siostra się ucieszy. Od wykrycia HBV strasznie się
boi o swoje otoczenie. U nas nie pije herbaty, bo nie chce nas zarazić
WZW....

--
Marek

7. Data: 2006-05-14 20:12:26

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to pamietam, a gdzie znalezc... pewnie na necie - www.google.pl
HBV ma zywotnosc taka jak napisalem. Poza ustrojem mozna sie nim zarazic
przede wszystkim od odpadkow medycznych, bo w kroplach krwi dlugo nie
wytrzyma, z uwagi na fakt jej szybkiego wysychania. Nie zaraza sie wirusem
HBV od sliny, lez i kalu. Proponuje sie po prostu zaszczepic i nie bedzie
problemu.

--
Pozdrawiam.
Tomasz Milewski
http://multiserwis.gdansk.webpark.pl/

Plastry ściągające. Mc'Kenzie. Dyskopatia.
Mediderm Katowice
leki zapobiegajace nawrotom grzybicy
Ospa wietrzna drugi raz?!
Omeprazol?