Omeprazol?

1. Data: 2006-05-14 08:52:22

Temat: Omeprazol?
Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ulotce dołączonej do leku napisano, że można go stosować do 8 tygodni.
Lek ten zapisywało mi trzech kolejnych lekarzy. Zrobiłem przerwę. Czy po 2
tygodniach mogę wznowic przyjmowanie tego leku? Czy mogę stosować go dłużej?
Czy musze iść się spytac o to lekarza?
Bede wdziecny za podpowiedz.
sov.

2. Data: 2006-05-14 18:21:23

Temat: Re: Omeprazol?
Od: "bardek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Lek ten zapisywało mi trzech kolejnych lekarzy. Zrobiłem przerwę. Czy po 2
> tygodniach mogę wznowic przyjmowanie tego leku? Czy mogę stosować go

Lepiej skonsultować się z lekarzem. Ja biorę Omar już 5 miesięcy, ale lekarz
tak kazał. Zresztą, bez tego leku nie wyobrażam sobie funkcjonowania w
codziennym życiu.

Krzych

punkcja/płykanie zatok
łubin biały
Korekta zgryzu
Otwarcie czaszki jak w filmie Hanibal czy to mozliwe ?
koniuszek serca