punkcja/płykanie zatok

1. Data: 2006-05-14 08:51:15

Temat: punkcja/płykanie zatok
Od: "olek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj miałem punkcje prawej zatoki.
Dziś było płykanie zatok.
Po tym wszystkim dowiedziałem się dziś że prawa zatoka jest zatkana.
Nie wiem czy profilaktycznie nie pochodzić sobie ze 2 tygodnie na lampy?
Po tym wszystkim mam się stawić do mojego laryngologa (robił mi punkcje) za
kilka(naście) dni - taki jest czas oczekiwania.
Jak informacja może mnie u niego czekac?
Czy operacja i jakies nawiercanie i wyciąganie polipów itp. dziadostwa czy
może dalsze płykania?

2. Data: 2006-05-15 09:24:41

Temat: Re: punkcja/płykanie zatok
Od: "Smutny30" <s...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak informacja może mnie u niego czekac?
> Czy operacja i jakies nawiercanie i wyciąganie polipów itp. dziadostwa czy

Cięzko doagnozowac przez net tego nie oczekuj.Jedno co Ci mogę pwoiedziec że
;eczenie tego zajmuje duzo czasu i ciagłego dbania. Dbasz - jest OK,
zaniedbasz - pogorszenie. Ja na tle alergicznym mam polipy zatok i nosa ale
cztery razy usuwane - cztery razy odrosły. Nie daj się zbyt szybko namawiać
na zabiegi jeśli lekarz nic poza tym nie umie zrobić.

pozdr Olek

3. Data: 2006-05-16 06:21:37

Od: "olek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smutny30" <s...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ale cztery razy usuwane - cztery razy odrosły. Nie daj się zbyt szybko
> namawiać na zabiegi jeśli lekarz nic poza tym nie umie zrobić.

a możesz powiedziec jak usuwa się te polipy?
bo ja też mam alergie

4. Data: 2006-05-16 10:43:27

Od: "Monika" <5...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

łubin biały
Korekta zgryzu
Otwarcie czaszki jak w filmie Hanibal czy to mozliwe ?
koniuszek serca
Bol w kolanie...