pytanie do osób zawodowo zajmujących się projektowaniem ogrodów

1. Data: 2009-02-11 22:24:12

Temat: pytanie do osób zawodowo zajmujących się projektowaniem ogrodów
Od: "Marta T." <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko do osób zawodowo zajmujących sie projektowaniem ogrodów
lub mających o tym jakieś pojęcie. Chodzi mi o to, czy w zakres samej
aranżacji ogrodu (tu jakieś roślinki, tam jakieś roślinki) wchodzi projekt
ukształtowania terenu, siakieś murki oporowe i tym podobne?
dzięki
M.

2. Data: 2009-02-11 22:39:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2009 23:24:12 +0100, Marta T. napisał(a):

> [...]
> aranżacji ogrodu (tu jakieś roślinki, tam jakieś roślinki) wchodzi projekt
> ukształtowania terenu, siakieś murki oporowe i tym podobne?

Przede wszystkim. To pierwszy etap projektu.

Projektowanie ogrodów w przeglądarce
Brazowe liscie bluszczu
Sianie trawy
5 litrów wina w gąsiorku
bobry, pszczoły, wiosny jeszcze nie widać