pytanie do warszawiakow o najlepsza cukiernie :)

1. Data: 2004-01-08 11:15:55

Temat: pytanie do warszawiakow o najlepsza cukiernie :)
Od: "m...@e...pl" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

blikle odpada za slodki

1. Data: 2004-01-08 11:27:00

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@b...hq.eo.pl>, <"m...@e...pl"> wrote:

> blikle odpada za slodki

Najbilższa dobra jest w Krakowie.

Władysław

1. Data: 2004-01-08 11:39:43

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Jan 2004 12:27:00 +0100, Wladyslaw Los wrote:

> Najbilższa dobra jest w Krakowie.

Ktora? W Cracovii (moja osobiscie ulubiona, przede wszystkim za kremowki
(napoleonki dla tych, co na dwor wychodza, bo za Miechowem znaczenie tych 2
slow sie zamienia)) czy jakas inna moze?

mucher

1. Data: 2004-01-08 11:50:00

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <pbp4y86t5oj8.70qhw8gku24i$.dlg@40tude.net>, Grzegorz Mucha
<m...@z...mielonka.pl> wrote:

> Ktora? W Cracovii (moja osobiscie ulubiona, przede wszystkim za kremowki
> (napoleonki dla tych, co na dwor wychodza, bo za Miechowem znaczenie tych 2
> slow sie zamienia)) czy jakas inna moze?

Nie wiem, dawno tam nie byłem, i nie znam poszczególnych cukierni.
Jednak z doświadczenia wiem, że dowolna, którą odwiedzałem była lepsza
od każdej z cukierni warszawskich. Wynika to zapewne z tej przyczyny,
że Kraków leżał na terenie Autro-Węgier, w zasięgu promieniowania
Wiednia.

Władysław

1. Data: 2004-01-08 12:00:00

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m...@e...pl" <l...@e...pl> napisał w wiadomości
> blikle odpada za slodki

Antolak, ale tak z ręką na sercu to kupowałam u niego tylko makowce -
faktycznie były nieco zbliżone do domowych.
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-01-08 12:57:58

Od: "JurekA" <j...@o...lalala.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@e...pl wrote:
> blikle odpada za slodki

na Tamce jest przednia....polecam (kremowki sa pelen wypas).

J.

1. Data: 2004-01-08 13:13:21

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ciebie interesuje? Jakie produkty? Na sztuki typu pączki, eklerki wz-tki
czy torty ciasta i inne wypieki?

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-01-08 13:29:08

Od: "m...@e...pl" <l...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ciebie interesuje? Jakie produkty? Na sztuki typu pączki, eklerki
wz-tki
> czy torty ciasta i inne wypieki?

na prezent tort ? / ciasto tez jest ok generalnie szukam dobrej marki w
wawie blikle dla mnie za slodki slyszalem ze walewska jest ok ale to bylo
dawno temu wiec ciezko mi sie odniesc :) ...

1. Data: 2004-01-08 14:43:55

Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m...@e...pl" <l...@e...pl>

>slyszalem ze walewska jest ok ale to bylo
> dawno temu wiec ciezko mi sie odniesc :) ...

wg mnie Walewska nadal jest ok - łatwo mi się odnieść bo gości u nas na
każdej rodzinnej uroczystości rodzinnej. Wygląd samych wyrobów też jest
imponujący i ciężkich kremów nie ma...
musy owocowe są przepyszne...

kiedyś było jeszcze coś takiego jak Mamuśka Cheese Cake shop (jakoś tak -
jedna z cukierni gdzieś na tyłach Hali Mirowskiej) ale nie wiem czy to
jeszcze funkcjonuje. Tam były różniste "wariacje" na temat serników -
niektóre bardzo oryginalne :-)
swego czasu szał był w mojej byłej firmie, by na imprezę imieninową zaszaleć
właśnie z ich sernikami (kształt jak tort, można też był kawałkami kupować)

Niesia

1. Data: 2004-01-08 14:59:21

Od: "mandragora" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesia <a...@w...pl> napisał(a):

> kiedyś było jeszcze coś takiego jak Mamuśka Cheese Cake shop (jakoś tak -
> jedna z cukierni gdzieś na tyłach Hali Mirowskiej) ale nie wiem czy to
> jeszcze funkcjonuje.

a owszem, nie tylko na tylach hali, jest np w galeriach handlowych (kerfur
reduta) czy tez przejsciu pod dworcem.

a co powiecie na temat Batidy? podobno tamtejszy tort czekoladowy jest
zniewalajacy! tez jestem w potrzebie, zapodajcie jakies swoje typy!!

pozdrawiam

mandra

ryz ze szpinakiem- jak ?
Do AJA - shoarma