pytanie do studentow wieczorowych studiow

1. Data: 2001-08-29 21:00:39

Temat: pytanie do studentow wieczorowych studiow
Od: "Melasa" <m...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
Mam pytanie do osob studiujacych wieczorowo psychologie na UW.
Czy studia wieczoro sa dokladnie takie same jak dzienne tylko z ta roznica
ze zajecia sa po poludniami i sa platna??
I gdzie i jaki czas przed egzaminem jest udostepniana lista lektur
obowiazujaca na egzaminie??
Za odpowiedzi z gory dziekuje.

1. Data: 2001-08-30 07:12:44

Temat: Re: pytanie do studentow wieczorowych studiow
Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Melasa <m...@y...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mjlac$mf$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> ze zajecia sa po poludniami i sa platna??
> I gdzie i jaki czas przed egzaminem jest udostepniana lista lektur

Nie studiuję wieczorowo na UWar, ale Ci odpowiem:
1. zajęć dla wieczorowych jest często więcej niż dla dziennych
2. zajęcia dla wieczorowych niekoniecznie są po południu (bywa, że dla
wieczorowych jest o 12.00, dla dziennych o 17.45)
3. co do egzaminów (masz zapewne na myśli wstępne) - nie mam pojęcia.

Choose your future.
Choose life.

I po co to wszystko ?!
PROSZE O POMOC!!! Wokalistka znajomego mi zespolu chce odejsc!
Ludzie sa jeszcze nermalni ludzie na ktorych mozna polegac..
100% metoda by kobieta osiągnęła orgazm
Update podrywania na pokemona.