pytanie o Avon (jedno) i ogolnie o kosmetykach (drugie)

1. Data: 2005-05-11 19:53:59

Temat: pytanie o Avon (jedno) i ogolnie o kosmetykach (drugie)
Od: "Nancy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy obowiązuje teraz katalog 6? Chodzi mi o zakupy w sklepie:)

I jeszzce jedno: pewnie o tym było, ale newet nie wiem pod jakim hasłem
szukać tego w googlach. Otóz na opakowaniach kosmetyków jest rysunek z takim
jakby otwartym kremem i oznaczeniem firmatu XXM, gdzie XX to najczesciej 12,
18, 24. Co to oznacza, bo z tego co wydedukowałam, nie jest to data
ważości:)

Dzieki za odpowiedzi i buziaki!:)

Nancy

1. Data: 2005-05-11 20:21:05

Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Nancy, a któżby! ;-) ) wyklepał:

> [...]
> jakby otwartym kremem i oznaczeniem firmatu XXM, gdzie XX to najczesciej 12,
> 18, 24. Co to oznacza, bo z tego co wydedukowałam, nie jest to data

To znak PAO - Period After Opening, czyli jak długo po otwarciu nadaje
się do bezpiecznego stosowania. Wewnątrz lub obok liczba miesięcy.

Pozdrawiam
M., mądra, bo po lekturze dodatku do "Polityki" :)
--
Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

maseczka włosowa-naturalna (pytania blondynki)
strivectinSD pod oczy-czy uzywala ktoras?
nafta kosmetyczna na włosy
nowe oblicze www.proteapolska.com.pl
Portal informacyjny uroda.org na sprzedaż