pytanie o cenę Happy Clinique'a :)

1. Data: 2003-02-03 08:50:28

Temat: pytanie o cenę Happy Clinique'a :)
Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że "zaśmiecam"grupę, ale naprawdę szukałam tej informacji w
necie i nie ma!
Znalazłam ofertę z Allegro ok. 100zł za 30ml, ale chciałabym wiedzieć jaka
jest faktyczna cena rynkowa.
W Pedecie Clinique'a nie ma w ogóle, inne perfumerie mają np. tylko męski,
znalazłam też cenę amerykańską, a jakże... Nie mogę w tej chwili jechać do
empiku, a bardzo jest mi ta informacja potrzebna.

Czy może ktoś wie?

Dzięki z góry. Agutek

1. Data: 2003-02-03 09:20:15

Temat: Re: pytanie o cenę Happy Clinique'a :)
Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agutek" <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
> znalazłam też cenę amerykańską, a jakże... Nie mogę w tej chwili jechać do
> empiku, a bardzo jest mi ta informacja potrzebna.

To zalezy jak szybko chcesz kupic - w amerykanskim sklepie internetowym, w
ktorym czasem kupuje jest po 28,5 dolara czyli po dzisiejszym kursie jakies
109 PLN. Wysylka jest za darmo, ale trzeba poczekac jakies 10 dni. Acha,
chodzi o butelke 30 ml.

Pozdrawiam
Schatzi

1. Data: 2003-02-03 10:06:00

Od: "A" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-03 10:25:34

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze bardzo:
www.strawberrynet.com

Schatzi

1. Data: 2003-02-03 11:36:04

Od: "A" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-03 12:00:17

Od: "mc progression" <p...@p...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakies
> 109 PLN. Wysylka jest za darmo, ale trzeba poczekac jakies 10 dni. Acha,

Bezplatna wysylka dotyczy rowniez zamowien z Polski?

1. Data: 2003-02-03 12:36:28

Od: "saga" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Schatzi" <s...@n...go2.pl> wrote in message

> Prosze bardzo:
> www.strawberrynet.com
>
> Schatzi

Skad wiadomo ze koszty przesylki sa za free? Ja jakos nie moge tego znalezc
na tej stronce. Nie dosc ze tak tanio to jeszcze bezplatna dostawa? Az sie
wierzyc nie chce....
pozdrawiam
ewa

1. Data: 2003-02-03 13:00:58

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znalezc
> na tej stronce. Nie dosc ze tak tanio to jeszcze bezplatna dostawa? Az sie

Nie wiem czy tanio :P
Niektore rzeczy sa tansze w polsce np. w pedecie nawet jak sie dostawe
doliczy ;P:)

1. Data: 2003-02-03 13:57:21

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy tanio :P
> Niektore rzeczy sa tansze w polsce np. w pedecie nawet jak sie dostawe
> doliczy ;P:)

Trzeba zawsze sprawdzic ceny. Ale np. Advanced Night Repair Estee Lauder do
twarzy w Polsce wszedzie 230 a tam ok. 150 PLN wychodzi.

Na stronie glownej "strawberrynet" jest napisane "Free shipment anywhere in
the world".

Pozdrawiam
Schatzi

1. Data: 2003-02-03 13:58:25

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezplatna wysylka dotyczy rowniez zamowien z Polski?

Tak, ze wszystkich krajow. Sklep ten reklamuje sie jako najwieksza
internetowa hurtownia kosmetyczna i wysyla wszedzie za darmo.

Moda
Eyelinery dla wrażliwych lub uczulonych
kosmetyki kolorowe w internecie?
Polly Brilance