pytanie o materialy

1. Data: 2004-04-30 09:42:08

Temat: pytanie o materialy
Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuje najlepiej internetowego sklepu lub w Szczecinie z materialami
uzywana do robienia roznych opasek rekawow itd. dla ON. Udalo mi
sie z jednej firmy ortopedycznej wydebic skrawek takiej pianki 05-08mm
niebiesko czarna zrobilem sobie z tego rekaw na moja przypadloc i jest
super np. na basen sek w tym, ze strasznie gruby i "wyporny" i wogole
wyglada jak ochraniacz na lyzworolki:-). Widzialem w tym samym zakladzie
taka pianke ale cieniutka i cielistego koloru ale juz sie nie dalo
wydebic moga mi co najwyzej uszyc rekaw z NFZ lub prywatnie. Boje sie ze
jezeli sprzedaja to cale bele a ja potrzebuje nie wiele. Wydaje mi sie ze
z podobnych materialow/pianek robi sie skafandry dla nurkow. Moze ktos sie
orjentuje gdzie by to mozna bylo nabyc w malej ilosci??
Zalatwiam sobie jeden na NFZ ale przydaloby mi sie kilka na zmiane itd.
zona juz wprawiona w fasonach itd.
k...@g...pl

2. Data: 2004-04-30 11:32:38

Temat: Re: pytanie o materialy
Od: Przemax <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie ze z podobnych materialow/pianek robi sie skafandry dla nurkow.

Gdzie kupic - nie wiem, ale material to zapewne NEOPREN. Swietnie izoluje
termicznie, rowniez w wodzie, stad jego popularnosc. Wystepuje w roznych
grubosciach, od 2 do chyba 10 mm.

Wrzuc haslo w Googla, moze co wyjdzie wzgledem adresu ;)

Przemax czyli
Przemyslaw Zylinski

3. Data: 2004-05-03 18:45:36

Od: marder <s...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 30 Apr 2004 11:42:08 +0200, na pl.soc.inwalidzi, kesser napisał(a):

> Witam
> Poszukuje najlepiej internetowego sklepu
Spróbuj poszukać na tej stronie http://www.eques.com.pl/
ta firma szyje pianki dla płetwonurków, może znajdziesz tam coś dla siebie.
Pozdrawiam
marder
--
aby skontaktować się ze mną na priv uzyj tego adresu
http://cerbermail.com/?10WTfBI3k1

4. Data: 2004-05-04 06:26:30

Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Stronka nie chce sie zaladowac ale dzieki.
Na grupie o nurkowaniu jest ktos kto ma kontakt z producentem moze uda sie
cos zalatwic dla tych ktorych temat moze interesowac.
kesser

warto przeczytac...
Bin Laden Captured - photos and video
Nocleg w Krakowie