News:dziwna ankieta...

1. Data: 2004-04-27 13:34:44

Temat: News:dziwna ankieta...
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
proponuje przeczytac,na stronie DPS z 27.04.04r.ukazała sie owa
wzmianka...,a oto cytat:

"W Brukseli realizowany jest projekt "Included in society", którego jednym z
celów i założeń jest udowodnienie sensowności alternatywnej opieki
środowiskowej nad osobami niepełnosprawnymi w przeciwieństwie do oferty
placówek opiekuńczych. Te ostatnie z zasady uznaje się za złe, izolujące od
społeczeństwa i w ogóle "be". Nasz serwis zawsze popierał różnorodność w
pracy z osobami niepełnosprawnymi, ale przesyłanie ankiet do polskich domów
pomocy społecznej z prośbą o pomoc i udział w projekcie to wyjątkowa ironia
i cynizm. DPS-y mają wypełnić ankietę, by pomóc autorom projektu w
udowodnieniu, że łamią prawa osób niepełnosprawnych, dają niski standard
życia i naruszają godność mieszkańców. Pod koniec roku wnioski z tych
pseudoobiektywnych badań przedstawi się na konferencji, która
"deinstytucjonalizację" zaproponuje państwom UE jako jedynie słuszną drogę
zapewnienia opieki osobom niepełnosprawnym... "
http://www.inclusion-europe.org/institutions/MenuPag
e.asp?level=D&lang=PO

mysle ,że konkluzja sama sie nasuwa.

Bogusława.

2. Data: 2004-04-27 14:06:25

Temat: Re: News:dziwna ankieta...
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dianaza" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "deinstytucjonalizację" zaproponuje państwom UE jako jedynie słuszną drogę
> zapewnienia opieki osobom niepełnosprawnym... "

http://tinyurl.com/247tr
a oto ten sam adres tylko skrócony :-)))))
Dorka
szybko się uczę co?

3. Data: 2004-04-27 14:08:58

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-04-27 14:38:07

Od: "chudy_32" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> http://tinyurl.com/247tr
> a oto ten sam adres tylko skrócony :-)))))
> Dorka
> szybko się uczę co?

oj szybko, szybko:))
pozdrawiam
chudy

---

5. Data: 2004-04-27 14:53:42

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chudy_32" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> >
> oj szybko, szybko:))
> pozdrawiam
> chudy

...teraz tylko pozostaje mi nauczyć sie poprawnie posty na grupę wysyłać
tak, by się nie dublować:-)
Dorka

6. Data: 2004-04-27 14:57:13

Od: "chudy_32" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ...teraz tylko pozostaje mi nauczyć sie poprawnie posty na grupę wysyłać
> tak, by się nie dublować:-)
> Dorka

i nauka cięcia niepotrzebnych cytatow:)
pzdrw
chudy

---

7. Data: 2004-04-27 15:20:57

Temat: Odp: News:dziwna ankieta...
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
e.asp?level=D&lang=PO

> http://tinyurl.com/247tr
> a oto ten sam adres tylko skrócony :-)))))
---------
pozostaje mi się tylko zglosic do Ciebie na nauke,mam nadzieje ,ze rowniez
uda Ci sie szybko mnie nauczyc :)).Albo Dorcia, bedziesz mi je skracac na
grupie,by mozna bylo je odczytac.Jaka alternatywe wybierasz? :)

pozdrawiam
Bogusława

sprzedam
Przegrani na starcie? Zatrudnianie ON