łuza na opadającą stopę

1. Data: 2004-04-26 11:46:48

Temat: łuza na opadającą stopę
Od: "giza" <i...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów,

jak zwykle mam do was pytanie, tym razem dotyczy łuzy na opadającą stopę.
Mój mąż do tej pory używał takiej zwykłej z tworzywa sztucznego, którą
wkłada się do buta i 'przyczepia' się do łydki.
Ostatnio w sklepie ze sprzętem rehabilitacyjnym sprzedawca polecił mu ortezę
TOEOFF.
Sprzedawca też nie widział tego na żywo, ale z tego, co dowiedział się o tej
ortezie na jakimś kursie - to różnica w użytkowaniu w porównaniu do
dotychczasowego sprzętu jest nieporównywalna. No i jest tu również OGROMNA
różnica w cenie (ma to kosztować 1800 zł, przy czym podobno NFZ zwraca ok
1000, a cena tej zwykłej to ok 200-250 zł w zależności od producenta).
W internecie nie znalazłam zbyt wielu informacji na ten temat - ani na
stronie producenta, ani polskiego przedstawiciela.

Może ktoś z Was wie coś więcej na ten temat, albo jeszcze lepiej - sam z
tego korzysta i mógłby podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami.

Pozdrawiam
Giza

tu są linki do stron, na których znalazłam informacje na ten temat (może
komuś się też przyda):
http://www.mdh.pl/htm/produkty_konczyny_dolne.htm
tu jeszcze coś po angielsku:
http://www.camphealthcare.com/orthopedics_toeoff.htm