pytanie o organizacje

1. Data: 2004-11-02 19:19:03

Temat: pytanie o organizacje
Od: Marcin <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

witam,

ponawiam swoje pytanie - do jakiej organizacji/fundacji moglbym sie
zglosic w sprawie ewentualnej wspolpracy przy wykorzystanie sklepow
internetowych dla osob niepelnosprawnych. nie orientuje sie, jaka
organizacja dziala preznie i zajmuje sie "gospodarczymi" sprawami
niepelnosprawnych.

z gory mowie, ze nie chce za to nic, pieniedzy, reklamy po prostu
niczego. sadze, ze sklepy internetowe moga byc swietnym gospodarczym
oknem na swiat dla osob niepelnosprawnych, a ze mam mozliwosc pomoc,
wiec chce to zrobic. nie wiem tylko do jakiej organizacji/fundacji sie
zwrocic, aby nie trafic zle

pozdrawiam
marcin