Sprawa.

1. Data: 2004-11-02 10:30:39

Temat: Sprawa.
Od: "thanatos" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo.

Jakiś czas temu pojawiło się podobno na tej grupie ogłoszenie pewnego Pana
deklarujące możliwość przystąpienia w szeregi ludzi mających dostęp do jego
serwera, gdzie znajdują się książki mówione w formacie mp3 oraz inne rzeczy,
ogólnie mówiąc do pobrania po odpowiedniej rejestracji czy też uzyskaniu
dostępu. Trzeba było podobno podać swoje proponowane hasło i login oraz
oczywiście skontaktować sie z tym człowiekiem.
Ja tą informacje otrzymałem na grupie dyskusyjnej dla niewidomych, ale od
kilku tygodni usiłuję dokopać się do informacji od innego Pana lecz ten mnie
ignoruje mówiąc, że ogłoszenie było zamieszczone właśnie na tej grupie a
skoro jest się jej czytelnikiem to można tą drogą uzyskać wszystkie
pozostałe potrzebne instrukcje. Ja jednak nie mogę ich już uzyskać, gdyż
wiadomości są niedostępne, gdyż serwer tej grupy ma to ograniczenie, że po
jakimś czasie usuwa wiadomości.
Tym samym proszębardzo o kontakt osobę, która wspomniane ogłoszenie
podawała, gdyż bardzo mi zalerzy na dostępie do tego serwera i pobieraniu
plików w formacie mp3 z książkami.

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Jacek.