[OT] Dzień dobry

1. Data: 2004-10-31 15:56:11

Temat: [OT] Dzień dobry
Od: "Monia" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

Tu Monia i Daga. Chciałyśmy tylko się przywitać i obwieścić
sukces: udało nam się dostać na grupę i mamy poprawne
kodowanie, Outlook współpracuje. ;-)

Pozdrawiamy,
Monia & Scally

2. Data: 2004-10-31 17:39:32

Temat: Re: [OT] Dzień dobry
Od: "Bizon" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cm31kb$gf0$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Monia z adresu <y...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Tu Monia i Daga. Chciałyśmy tylko się przywitać i obwieścić
> sukces: udało nam się dostać na grupę i mamy poprawne

Dzień dobry Paniom bardzo :)))
Outlook nie zawsze jest miły, więc tym bardziej gratuluję.

Bizon
"Dla moich Polaków nie ma rzeczy niemożliwych."
Napoleon Bonaparte, 1769 - 1821

3. Data: 2004-10-31 18:29:28

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Oct 2004 16:56:11 +0100, Monia, działając w porozumieniu ze
swoją klawiaturą, popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Tu Monia i Daga. Chciałyśmy tylko się przywitać i obwieścić
> sukces: udało nam się dostać na grupę i mamy poprawne
> kodowanie, Outlook współpracuje. ;-)

Widzę że desant z IPON wylądował :-*
Moniu, zainstaluję Ci lepszy czytnik, kiedy pojawię się u Ciebie :-))
Pozdrawiam serdecznie
marder

--
Ventum seminabunt et turbinem metent.

4. Data: 2004-10-31 20:37:48

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <y...@i...pl> napisał w wiadomości
> Dzień dobry,
>
> Tu Monia i Daga. Chciałyśmy tylko się przywitać i obwieścić
> sukces: udało nam się dostać na grupę i mamy poprawne
> kodowanie, Outlook współpracuje. ;-)

Witaj Moniu :-* (Marder się chyba nie obrazi).
Cieszę się że IPON tu, PSI na IPON-ie. Wreszcie może zaczniemy łączyć się i
zacierać mury etc.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

5. Data: 2004-10-31 20:39:55

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
> Dnia Sun, 31 Oct 2004 16:56:11 +0100, Monia, działając w porozumieniu ze
> swoją klawiaturą, popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Widzę że desant z IPON wylądował :-*

Następny z kolei :-)

> Moniu, zainstaluję Ci lepszy czytnik, kiedy pojawię się u Ciebie :-))

Hihi
Co OE jest be :D
Na mój nos będzie to Thunderbird :-D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

6. Data: 2004-10-31 20:51:50

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Oct 2004 21:39:55 +0100, Jacek Kruszniewski, działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą, popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Następny z kolei :-)
I na pewno nie ostatni :-)

> Hihi
> Co OE jest be :D
I to jeszcze jak be ;->

> Na mój nos będzie to Thunderbird :-D
Pudło Jacku :-D

Pozdrawiam
marder

--
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura

7. Data: 2004-10-31 20:58:53

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 31 Oct 2004 21:39:55 +0100, Jacek Kruszniewski, działając w
> porozumieniu ze swoją klawiaturą, popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> I na pewno nie ostatni :-)

I bardzo dobrze - to samo będę próbował robić w drugą stronę. Właśnie
dziedzę na czacie http://chat.ipon.pl

Nie marzy Ci się aby wszystko było jednym ??

> I to jeszcze jak be ;->

haha

> Pudło Jacku :-D

Oooooo
No to nie będę zgadywał :P

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

8. Data: 2004-10-31 21:06:55

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

SDnia Sun, 31 Oct 2004 21:58:53 +0100, Jacek Kruszniewski, działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą, popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> I bardzo dobrze - to samo będę próbował robić w drugą stronę. Właśnie
> dziedzę na czacie http://chat.ipon.pl

A ja właśnie "podkolorowałem" Twój nick na czacie na różowo ;-P

> Nie marzy Ci się aby wszystko było jednym ??
Kuszące...

> haha

> Oooooo
> No to nie będę zgadywał :P

Masz gotową odpowiedź :-D Podejrzyj tylko źródło mojego postu :-))
Pozdrawiam
marder
--
Feci, quod potui, faciant meliora potentes.

9. Data: 2004-10-31 21:08:02

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> SDnia Sun, 31 Oct 2004 21:58:53 +0100, Jacek Kruszniewski, działając w
> porozumieniu ze swoją klawiaturą, popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> A ja właśnie "podkolorowałem" Twój nick na czacie na różowo ;-P

Za co ??
Taki majtkowy :P

> Kuszące...

Prawda - wtedy zloty czy już Tradycyjny Zjazd z Konferencją Ustron 200X
byłyby bardziej masowe i interesujące.

> Masz gotową odpowiedź :-D Podejrzyj tylko źródło mojego postu :-))

Dla niezorientowanych - on stosuje 40tude_Dialog/2.0.14.1pl

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2004-11-01 12:47:07

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:cm3iud$2s3$1@nemesis.news.tpi.pl

> Następny z kolei :-)

Nio, GTW rośnie w siłę. ;P

--
Pozdrowieństwa,
Scally [już w L-wie :( ]

Państwowa dotacja dla barona SLD
Szukam dostosowanego ośrodka -pomóżcie!!
XXI wiek
żywienie w dyskopati kręgosłpa szyjnego
dostosowanie samochodu dla inwalidy