żywienie w dyskopati kręgosłpa szyjnego

1. Data: 2004-10-27 13:32:47

Temat: żywienie w dyskopati kręgosłpa szyjnego
Od: "Zbigniew Rybak" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Cierpie na przepuklinę kręgosłupa szyjnego inaczej mówiąc mam dyskopatię od 5
miesiący. Mam pytanie. Czy zmiana w sposobie żywienia może mieć wpływ na
poprawę? I jakie zastosować żywienie? I proszę o podpowieć o inne metody
leczenia przpukliny krążka L5-6 poza operacją.
Może wiecie coś więcej o mojej przypadłości?
Z góry dziękuję za pomoc. Serdeczne Bóg zapłać!
Zbigniew