pytanie o tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2002-08-02 16:42:42

Temat: pytanie o tabletki antykoncepcyjne
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

od 3 lat bez przerwy biorę tabletki, chyba czas na przerwę
chodzi mi jednak o PRAWDZIWE zagrożenia wynikające z brania
tabletek antykoncepcyjnych,
moja koleżanka wylądowała w szpitalu, ma torbiel wielkości pięści na
jajniku,
lekarz stwierdził, że przez tabletki,
czytałam że jakas kobieta 40-letnia na 2 dni straciła wzrok

w przedostatniej polityce był artykuł o szkodliwości hormonów, menopauza
itd.

proszę o fachowa odpowiedz
Paulina

2. Data: 2002-08-02 21:14:52

Temat: Re: pytanie o tabletki antykoncepcyjne
Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czytałam że jakas kobieta 40-letnia na 2 dni straciła wzrok
>
> w przedostatniej polityce był artykuł o szkodliwości hormonów, menopauza

Hormon to hormon! Zaczniesz brac, rozhuśtasz organizm, rozleniwisz gruczoly
dokrewne, zapętlisz pętle i masz...
Przyjmowanie bez potrzeby (wtedy jak sie ma w porzadku cykl i wlasne hormony
wydzielane sa jak nalezy) jakichs endogennych moze doprowadzic niestety do
takich efektow o ktorych mozesz poczytac w kazdej bez wyjatku ulotce, a jest
tam duzo rzeczy do wyboru, zakrzepy, zatory i rozne inne badziewia. Hormon
to nie paracetamol. A jesli chodzi o przerwy w przyjmowaniu, jak sie juz
zaczelo to po indywidualnej konsultacji ze specjalista, ktory zbada poziom
tychze we krwi i indywidualnie podejdzie do sprawy. Nie zalecam przerywania
nic na wlasna reke. Pozdrawiam i zycze zdrowia! Pharmacist.

3. Data: 2002-08-05 21:42:58

Od: "Łukasz Ejsmont" <z...@b...am.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gruczoly
> dokrewne, zapętlisz pętle i masz...
> Przyjmowanie bez potrzeby (wtedy jak sie ma w porzadku cykl i wlasne

Nie jestem specjalistą ale wydaje mi się że przyjmowanie środków
antykoncepcyjnych nie powoduje usystemowania cyklu. Co prawda w trakcie
brania tabletek cykle są reguralne, ale po ich odstawieniu dochodzi to
wydłużenia cyklu i znów jwst on nieregularny.

> [...]
> zaczelo to po indywidualnej konsultacji ze specjalista, ktory zbada poziom
> tychze we krwi i indywidualnie podejdzie do sprawy.

W Polsce u ginekologa ! Badania poziomów hormonów przy przepisywaniu lub
odstawianiu tabletek antykoncepcyjnych !
To chyba nie ta bajka i nie te realia !!

IB pytanie
leczenie bielactwa
pytanko
Re: Antybiotyki i alkohol