również farmaceuta...

1. Data: 2002-08-03 20:52:21

Temat: również farmaceuta...
Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę do Szanownych Grupowiczów.
Orientujecie się gdzie jeszcze mogę znależc książeczki z serii `Biblioteka
Farmaceuty`,seria ta nie jest wznawiana od lat 80-tych?
Mam jedna z tych pozycji `Interakcje w fazie farmaceutycznrj` super rzecz
wszystko tam jest i nie trzeba szukac w FP,jest tam o wiele więcej.
Może ktoś z was ma coś z tego na kompie (o święta naiwności).
Proszę również o polecenie mi fajnych pozycji z receptury i farmakologii
klinicznej.
Aha będąc jeszcze na praktyce w aptece była tam książka coś w stylu
encyklopedii substacji pro receptura(nie znam tytulu bo nie bylo parunastu
stron) ale chyba ma ze 30 lat kto wie co to jest?
A może ktoś będzie chciał coś sprzedacm może jakieś xero ?
napiszcie , farmacja górą!