pytanie o uprawe ziól

1. Data: 2006-03-19 15:59:59

Temat: pytanie o uprawe ziól
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, które moze nie bardzo pasuje do tej grupy, ale moze
ktos zyczliwy skieruje mnie na wlasciwa grupe czy forum.
Chcialabym zajac sie zbieractwem lub uprawa ziól i dowiedziec
sie cos wiecej na temat ich zbytu. Jesli mozecie byc pomocni to
bede wdzieczna. Monika

2. Data: 2006-03-19 17:57:13

Temat: Re: pytanie o uprawe ziól
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chcialabym zajac sie zbieractwem lub uprawa ziól i dowiedziec
> sie cos wiecej na temat ich zbytu. Jesli mozecie byc pomocni to

http://www.herbapol.pl/pl/index.php?dz=ksiegaziol

Mam wrażenie,że najlepiej zbierać na własnej, kilkuhektarowej
plantacji.
Pozdrawiam.Mirzan

widzieliście gdzieś wiosnę?
róza miniaturowa
jak długo kiełkuja cebulki?
uprawa anredery
nowa jestem i jak Shrek - zupełnie zielona ;-)