pytanie o zeby

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Re: pytanie o zeby
Od: sokol sokol <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Plantagenet" <j...@i...pl> napisał / wrote:

> Użytkownik "Tomasz Ligocki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Czy moglbym sie dowiedziec co to sa licowki porcelanowe?
>
> janusz
>
> Niebardzo wiem o co chodzi, bo nie znam pytania o zeby.
Mysle jednak, ze jasiu tez niebardzo wie o co chodzi.
Otoz niema czegos takiego jak licowki porcelanowe, moze chodzi Ci jasiu o korony
licowane porcelana. Jesli Chodzi o kosz takich koron to jest to jakies 600 zl za
jeden
punkt.

2. Data: 2001-01-06 09:03:07

Temat: pytanie o zeby
Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dosyc brzydkie zeby i zastanawiam sie nad ich oszlifowaniem i zrobieniem
sobie koronek. W zwiazku z tym mam kilka pytan:
-czy zabieg taki oslabia mocno zeby,jesli tak to co sie z nimi
dzieje(obecnie mam 20 lat)
-co z pruchnicą?
-ile kosztuje taka przyjemnosc?
-czy jest to bolesny zabieg?
Jesli zna ktos odpowiedz na te pytania lub przeszedl juz taki zabieg, to
bardzo prosze aby mi doradzil co mam zrobic

pozdrawiam Maciek

3. Data: 2001-01-06 23:32:08

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisal:

>-czy zabieg taki oslabia mocno zeby,jesli tak to co sie z nimi
>dzieje(obecnie mam 20 lat)

raczej bardziej prochnica oslabia ......

>-co z pruchnicą?
^^^^
jezeli korony podziaslowe sa wykonane prawidlowo to nie ma prochnicy, ale i
tak wymagana jest idealna higiena, a skoro masz takie "brzydkie" zeby to nie
przez zla higiene???

>-ile kosztuje taka przyjemnosc?

zalezy od rodzaju koron, od ok. 250 za juz dobre acz nie najlepsze

>-czy jest to bolesny zabieg?

zalezy, jezeli zeby sa zywe (a u Ciebie raczej tak jest) a nie po leczeniu
kanalowym to raczej nie mozliwe jest aby zeszlifowanie sporej czesci zeba
nie bylo bolesne, ale od czego jest znieczulenie...

Niestety nie moge Ci polecic zrobienia sobie koron, bo nie widze stanu
Twoich zebow.
A widzisz ze jest to kosztowne i w Twoim przypadku, wydasz fortune, a w
przyszlosci gdy zajdzie koniecznosc np. leczenia kanalowego to trza bedzie
korone zciagac, stad lepiej zakladac korony na zeby przeleczone itd. itp.
Moge Ci tylko nakreslic problem, ale jak masz jakies pytania to dawaj....

Pozdrawiam
Maciej R

4. Data: 2001-01-07 07:49:48

Od: "Tomasz Ligocki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-01-07 10:59:51

Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie teraz nosze aparat stały. Jeśli chodzi o ustawienie zębów to jest
coraz lepiej, mojemu ortodoncie jedynie problem sprawia wyjście ze zgryzu
krzyżowego. Nie jestem jednak zadowolony z kształtu moich zębów.Np. kły mam
bardzo duże a szóstki i siódemki ledwo wyrastają. Czekają mnie jeszcze dwa
wszczepy, lub mostki ponieważ nie miąłem kilku zawiązków. Do tego mam
jeszcze wadę wymowy sadze ze jest ona spowodowana właśnie moimi zębami.
Dlatego tez chce cos z nimi zrobić. Czy Mógłbyś napisać co to są te licówki
porcelanowe
Maciej
Użytkownik Tomasz Ligocki <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93973e$a3j$...@n...tpi.pl...

6. Data: 2001-01-07 20:11:32

Od: "Janusz Plantagenet" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> licówki porcelanowe a to będzie kosztoeać chyba troche wiecej

Czy moglbym sie dowiedziec co to sa licowki porcelanowe?

Moc \"kontaktow\" a moc szkiel okularowych.
prosba o pomoc: ocena dlugotrwalego narazenia na olow i alkohol etylowy na poziom wapnia i magnezu w organizmie szczura.
toksoplazmoza
POTRZEBUJESZ CUDU?
Potrzebujesz cudu?