pytanki chirurgiczno ortopedyczne

1. Data: 2006-09-13 19:37:17

Temat: pytanki chirurgiczno ortopedyczne
Od: "magi" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam, podnosiłam córke i wyskoczyła mi tak gula na nadgarstku dłoń bartdzo
boli, ale da się żyć, byłam u lekarza a ten mi powiedział, że to ......no i
właśnie zapomniałam co to, a chciałam se poczytać w necie. Myslalam ze
gościec ale to jak czytam to choroba żółądka więc to musiało być coas innego
choć jestem pewna że na g, czy ktos wie co mi jest
generalnie lekarz stwierdził, że samo się wchłonie albo, trza bedzie taką
galaretke odessać, ale tego kasa chorych nie robi bo to zabieg kosmetycny
wiec musze się przyzwyczaić do nowego wyglądu dłoni. A może ktoś zna domowe
sposoby, na pozbycie się tej guli

pozdr magi

2. Data: 2006-09-13 19:45:53

Temat: Re: pytanki chirurgiczno ortopedyczne
Od: "Nika1974" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gościec ale to jak czytam to choroba żółądka

????????? żołądka? no gdzie Ty to czytałaś:>?

3. Data: 2006-09-13 19:54:30

Od: "retina" <f...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie chodzi o ganglion.

Pozdrawiam,
M.

4. Data: 2006-09-13 19:56:08

Od: "magi" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzięki może i to bo dziwnie brzmiało i wydawało mi sie trudne do
wypowiedzenia
Użytkownik "retina" <f...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pewnie chodzi o ganglion.
>
> Pozdrawiam,
> M.

Delikatna skora na stopach
Przepuklina- koszt prywatnej operacji?Lublin
Krótkotrwały i przemijający udar mózgu??
Poszukuję lekarzy specjalistów.
Zapalenie ścięgien kciuka i pochewek sciegien