pytanko....

1. Data: 2000-12-04 16:08:56

Temat: Odp: pytanko....
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela, twoje pytania dotyczace przedawkowania lekow staja sie nudne i
meczace. Jak chcesz kogos zabic, zaloz grupe pl.rec.morderstwa i tam szukaj
optymalnego sposobu, a jak chcesz zabic sie sama, to pojedz na osiedle
wiezowcow i skocz z 15 pietra. Bedzie taniej, a sluzba zdrowia nie straci
pieniedzy na reanimowanie cie w szpitalu. Tam leza ludzie, ktorzy chca zyc,
a nie moga. Twoje posty sa conajmniej dziecinne. Jesli zas chcesz w ten
sposob wzbudzic zainteresowanie- polecam grupe psychologia- tam maja
cierpliwosc i swoista slabosc do tego typu manifestow.
Poza tym sa leksykony lekow- idz do pierwszej z brzegu ksiegarni.

Iwicz

Użytkownik Anhela <a...@i...univ.gda.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.30.0012041728280.31551-100000@iza
.univ.gda.pl...

3. Data: 2000-12-04 17:23:55

Temat: Re: pytanko....
Od: Rafał Tomasik <r...@z...kielce.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela wrote:

> mam pytanko. co sie stanie gdy przedawkuje sie kodeine?
> mam na mysli tabletki z kodeina.

to zalezy od dawki,
przy duzej - spadek cisnienia krwi, nieregularne tetno,
śpiączka ... i smierc.

4. Data: 2000-12-04 18:17:31

Temat: Re: Odp: pytanko....
Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Dec 2000, Iwicz wrote:

> [...]
> cierpliwosc i swoista slabosc do tego typu manifestow.
> Poza tym sa leksykony lekow- idz do pierwszej z brzegu ksiegarni.

zamiast dawac mi wylkad, trzeba bylo od razu tak zaczac.
szukam konkretnych informacji.
dzieki za pomoc.

Pytanie do ginekologa
ZWOLNIENIE kupie