pytanko - ale głupi tytuł no ni

1. Data: 2001-12-29 17:57:19

Temat: pytanko - ale głupi tytuł no ni
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co się dzieje ludziska trochę pogadajcie od rzeczy bo się nudnawo robi.
każdy tylko pyta gdzie coś tam może dostać lub znaleźć, hej trochę rozrywki
na grupie bo usnąć można.
Wiem grupa ta to pl.sci. psycho.... no ale już dajcie spokój z tymi ,,gdzie
można dostać materiały......... z których się robi papier toaletowy" albo
wesołych świąt (to trochę nie na miejscu bo też po to je grupa no ni) i tu
jest terapia zadowo-wylizowa, wszyscy jakimiś akcentami walą, rzygać się
chce,

proszę tylko o tematy w których każdy może zabrać głos, bo większość jest
dla ludzi którzy nic tylko książki wertują

Wielce zrozpaczono-wypaczony
Viaderko

--
To jest to co tygryski lubią najbardziej!
Viadro

1. Data: 2001-12-30 10:36:07

Temat: Re: pytanko - ale głupi tytuł no ni
Od: "-L-U-M-E-" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma sprawy. No to jaki wpływ na dalsze zycie i czy w ogole ma tak
slynny ostatnio rebirthing. Czy to forma leczenia, uzdrawiania czy tylko
kolejna matoda nna zrobienie biznesu?

1. Data: 2001-12-30 13:08:20

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

GFYS

1. Data: 2001-12-30 13:41:44

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

-L-U-M-E- <i...@l...prv.pl> w artykule
news:a0mqjr$s7o$1@aquarius.webcorp.pl pisze...

> slynny ostatnio rebirthing. Czy to forma leczenia, uzdrawiania czy
tylko
> kolejna matoda nna zrobienie biznesu?

Słynny "ostatnio"? Swoją świetność przeżył, kiedy był modny jakieś 10
lat temu... Poszedł do przodu? Coś nowego? Jakieś nowoczesne techniki?
Baaardzo chętnie zaktualizuję wiadomości. :o)

Pozdr
Daga

1. Data: 2001-12-30 17:25:26

Od: "-L-U-M-E-" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słynny "ostatnio"? Swoją świetność przeżył, kiedy był modny jakieś 10
> lat temu...

Dla mnie 10 lat to chwila

Poszedł do przodu? Coś nowego? Jakieś nowoczesne techniki?
> Baaardzo chętnie zaktualizuję wiadomości. :o)

Nie wiem może teraz sie jakoś inaczej oddycha, bo i chyba oplaty sie
zwiekszyly za tzw. dzielenie sie miloscia (zawsze mnie ich powiazania kasy z
miloscia smieszyly)

Nie otwieraj tak buzi bo ci mucha wleci i sie zakrztusisz

1. Data: 2001-12-30 17:41:31

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

-L-U-M-E- <i...@l...prv.pl> w artykule
news:a0nije$5ni$1@aquarius.webcorp.pl pisze...

> Nie otwieraj tak buzi bo ci mucha wleci i sie zakrztusisz

Włóż okulary. Przez noc raczej nic nie wleci, za wąsko. :o)

Pozdr
Daga

P.S. Jeśli o rebirthing biega, to chętnie zapoznałabym się z _nowymi_
publikacjami. Jeśli ktoś może coś polecić, albo dysponuje jakimiś
linkami, sznurkami, to ja chętnie. :)

1. Data: 2001-12-30 20:11:59

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Włóż okulary. Przez noc raczej nic nie wleci, za wąsko. :o)

> chyba nos a nie noc! Mnie np. kiedyś bocian wleciał przez nos, i musiał i
lekarz i weterynarz interweniowac

> P.S. Jeśli o rebirthing biega, to chętnie zapoznałabym się z _nowymi_
> publikacjami. Jeśli ktoś może coś polecić, albo dysponuje jakimiś
> linkami, sznurkami, to ja chętnie. :)

a znasz te podstawowe chyba, no nie? albo prywatną Leona Orra

Do a-guńka (szczególnie) ...
Kontakt wzrokowy
witam:-)
Noc Sylwetrowa na rynku w Krakowie