rachell

1. Data: 2002-12-07 18:19:51

Temat: rachell
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do grudniowego Cosmopolitan dolaczono probke blyszczyku Rachell. Bardzo mi
sie spodobal , ale nie znam tej firmy. Przeszukalam pismo strona po stronie
, bo logiczne mi sie wydalo, ze w srodku bedzie reklama. Zajrzalam na wizaz
, ale wszedzie cisza. Stad moje pytanie , czy ktos zna te firmei moze o niej
cos powiedziec? Przedze wszystkim to ktora to polka?:)

--
annaM
GG 312718 ICQ 94715138

1. Data: 2002-12-07 19:29:33

Temat: Re: rachell
Od: "GoniaP" <gosiaczek_^@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niej
> cos powiedziec? Przedze wszystkim to ktora to polka?:)

zobacz strone: www.rachell.com.pl
Z tego co wiem kosmetyki te produkowane sa przez te samoa firme co bell (
www.bell.com.pl ), ale sa bardziej "ekskluzywne" ;) Uzywalam podkladu
rachell tego melonowego i bylam bardzo zadowolona. Super pachnie i bardzo
ladnie sie rozklada. Moja przyjaciolka dostaje czasem po znajomosci jakies
kosmetyki rachell i bardzo siobie zachwlala ostatnio blyszczyk.
Te kosmetyki raczej do drogich nie naleza, ale napewno sa godne polecenia.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-12-07 20:07:21

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Przeszukalam pismo strona po stronie
> , bo logiczne mi sie wydalo, ze w srodku bedzie reklama. Zajrzalam na

No coz nie zajrzalas na ostatnia strone z tego numeru :P. Tam jest reklama i
adres strony www.rachell.com.pl :)

pozdrowka Iza

1. Data: 2002-12-08 10:23:10

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM napisał(a) w wiadomości: ...
>Do grudniowego Cosmopolitan dolaczono probke blyszczyku Rachell. Bardzo mi
>sie spodobal , ale nie znam tej firmy.

od kilku dni chodzilo za mna napisanie takiego samego postu:) podobno te
kosmetyki sa b. tanie.

1. Data: 2002-12-08 10:29:07

Temat: Odp: rachell
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosmetyki rachell i bardzo siobie zachwlala ostatnio blyszczyk.
> Te kosmetyki raczej do drogich nie naleza, ale napewno sa godne polecenia.

Jak sa dobre i tanie to tym bardziej sa godne polecenia:)) Bardzo Ci dziek
uje za odpowiedz:)) Ucieszyla mnie niezmiernie;))
====
annaM
GG 3127218

1. Data: 2002-12-08 10:29:58

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wizaz
>
> No coz nie zajrzalas na ostatnia strone z tego numeru :P. Tam jest reklama

Ha ! to cala ja:) Teraz zobaczylam wyraznie te reklame;)) Dzieki:))
====
annaM
GG 312718

1. Data: 2002-12-09 08:35:22

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> od kilku dni chodzilo za mna napisanie takiego samego postu:) podobno te
> kosmetyki sa b. tanie.

Ale nie ma ich w sklepach.
Przynajmniej ja nie moge znalezc.
A chcialam pomadke w kolorze kawy z mlekiem, oni mieli na pewno taki piekny
kolorek.
Raz mialam ich lakier i byl do niczego. Odpryskiwal kilka godzin po
pomalowaniu pazurow:(

Kaska

ALESSANDRO - REWELACJA!!!!!!!!!!
kolor szminki a kolor zębów...