rada dla stosujacych kwasy i prosba....

1. Data: 2003-11-10 12:01:32

Temat: Re: rada dla stosujacych kwasy i prosba....
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Nov 2003 12:02:28 +0100, Jolanta Pers <j...@S...org.pl> wrote:
:
: No przecież właśnie pisze, że się zbuntowała. ;-)
:
: A poważnie - kwasy na dzień, kwasy na noc, w dwóch różnych preparatach...
: rany koguta, czuję swąd palonego naskórka. :->>

e, bez przesady. sama sie zastanawiam nad taka strategia, bo jeden preparat
(Effaclar) na noc nie robi na mojej skorze wiekszego wrazenia :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-10 12:19:24

Od: "Nikusia" <nikusia_nienawidze spamu@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> e, bez przesady. sama sie zastanawiam nad taka strategia, bo jeden
preparat
> (Effaclar) na noc nie robi na mojej skorze wiekszego wrazenia :)

Dokladne takei same milam odczucia - wiedzialam ze Lysanel to mocny
preparat - studiuje farmacje, pracowalam w aptece, zaznim kupilam zuzylam
kilka probek... Ale rozniaca miedzy Effeclarem i Lysanelem jest widoczna
golym okiem juz po 2 zastosowaniach... Przy tym effeklar to najmniej
ekonomiczny krem jak mialam, jedna tubka z bieda starcza na 2 tygodnie
(chociaz przyznaje ze czesciowo odpowiedzialnosc ponosi tu moj brat, ktorego
podejzewam o podbiernaie mi kremu :))
Pzdr
Nika

1. Data: 2003-11-10 12:51:53

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Nov 2003 13:19:24 +0100, Nikusia <> wrote:
: >
[...]

a jakie masz efekty po lysanelu? bo wlasnie nad nim sie zastanawiam. mnie
chodzi glownie o _naprawde dobre_ oczyszczenie porow, bo wypryski mam bardzo
niewielkie.

: Przy tym effeklar to najmniej ekonomiczny krem jak mialam, jedna tubka z
: bieda starcza na 2 tygodnie

to mnie starcza na znacznie dluzej (ponad miesiac). ale stosuje tylko na
noc, a i to nie na kazda.

kasica

1. Data: 2003-11-10 13:26:07

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał/a w

> a jakie masz efekty po lysanelu? bo wlasnie nad nim sie
> zastanawiam. mnie chodzi glownie o _naprawde dobre_ oczyszczenie
> porow, bo wypryski mam bardzo niewielkie.

W moim przypadku Lysanel stosowony przez trzy kolejny noce powoduje
_widoczne_ schodzenie naskórka.

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-10 14:10:12

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Nov 2003 13:26:07 +0000 (UTC), mips <m...@p...pl>
wrote:
[...]

jesli znikaja przy tym te wstretne czarne kropki, to jestem gotowa nieco
naskorka poswiecic :)

kasica

1. Data: 2003-11-10 14:14:16

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał/a w

> jesli znikaja przy tym te wstretne czarne kropki, to jestem gotowa
> nieco naskorka poswiecic :)

Znikają. Ale trzeba pocierpieć przy tym, bo świeżo odsłoniony naskórek
jest bardzo wrażliwy. Dlatego na dzień trzeba stosować filtry UV i
unikać Słoneczka.

mips

1. Data: 2003-11-10 15:56:05

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Nov 2003 14:14:16 +0000 (UTC), mips <m...@p...pl>
wrote:
[...]

da sie zrobic :)

kasica

1. Data: 2003-11-11 20:29:04

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kilku lat mówisz...
przynajmniej od dwóch lat

1. Data: 2003-11-11 20:30:35

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Nie widze zreszta zadnych
> wiekszych efektow stosowania tych kremow - zgoda - skora sie wygladzila,
> zniknely czarne kropki na nosie (to po Lysanelu, Effeclar sam sobie z tym
> nie dal rady), ale duze bolace pryszcze ciagle sie pojawiaja....

czyli kwasy działają tak, jak powinny. nie leczą natomiast trądzika, i jeśli
masz problem z dużymi bolącymi, to idź do lekarza po leki a nie
(dermo)kosmetyki.

Puder matujacy Vipery lub inszy...
salon kosmetyczny
Zmiana koloru