radosna roslina

61. Data: 2000-10-19 12:52:32

Temat: Odp: Niewymagające rośliny
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8skbfs$g2t$...@s...icm.edu.pl...
> Użytkownik Basia Kulesz <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych napisał:8shi4c$kam$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
> Pies to nie krowa, i traw uznanych przeze mnie za ozdobne nie zżera. Nie
mam
> na myśli trawnika tylko głównie trawki kępkowe. Przypominam sobie, że już
> ktoś się nimi interesował.

Nie odpowiedziałeś na zasadnicze pytanie, więc powtarzam: nie przycinasz
srarych ździebeł wiosną? Wiele kępkowych traw tego wymaga.

A co do psów, mozga i miskant są ewidentnie dobre na kłopoty żołądkowe, więc
jednak je zżerają. Widok psa pasącego się jak koza jest bardzo zabawny.:)

Pozdrawiam, Basia.

62. Data: 2000-10-25 09:55:21

Temat: Re: radosna nowina (Re: radosna roslina)
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:001701c038e9$1332b6c0$1e1fa0d4@123...
[...]
> Duża, ale czy nie wymagająca żadnej pielęgnacji ?
Prawie żadnej, najwyżej dwa razy w roku. I o to chodzi.
Pozdrawiam Jerzy
> PS Dzięki za soap
Jest do kupienia w PERYCUT/PROMECO

planowane wycieczki ogrodowe?