re

1. Data: 2006-03-23 22:53:29

Temat: re
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Ula" <m...@o...pl>
Temat: Re: nowa jestem i jak Shrek - zupełnie zielona ;-)
Data: 23 marca 2006 23:31

> Mam mnostwo pytan typu: co zrobic w dopiero co kupionym ogrodzie w
pierwszej
> kolejnosci?

Prześwietl drzewka ziarnkowe teraz bo wyglądają tragicznie.
Pestkowe zaraz po zbiorze owoców.
:-)
> : szukam info., zapisuje je

Wiedzę zapamiętaj, ale zapisać ją też warto.
:-)
> ...Moja glowa zaraz eksploduje od
> nadmiaru wiedzy teoretycznej...

Nauka bywa kosztowna.
:-))

> Poogladam sobie ogrod w spokoju; jesli mi w tym
> roku cos nie wyjdzie , to wyjdzie w nastepnym.

Szybko się uczysz
:-)

> Widocznie tak musi byc...:))

Musi.
:-)

> Pozdrawiam zyczac sobie i innym "zielonym" ,by otrzymywali rady
zrozumiale
> dla Nas ..laikow))

Za 3 miesiące już nie bedziesz laikiem
:-)

Pozdrawiam pogodnie skryba

2. Data: 2006-03-24 00:17:19

Temat: Re: re
Od: "ula" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pestkowe zaraz po zbiorze owoców.
> :-)
>
> Wiedzę zapamiętaj, ale zapisać ją też warto.
> :-)
>
> Nauka bywa kosztowna.
> :-))

> Szybko się uczysz
> :-)

> Musi.
> :-)

> zrozumiale
>
> Za 3 miesiące już nie bedziesz laikiem
> :-)
>
> Pozdrawiam pogodnie skryba
>
> Do rentgena za daleko ...moze podwieziesz?(smutna)<oczko>
weselej :-) Ula -mia

3. Data: 2006-03-24 00:53:38

Od: "ula" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

( zapisuje, by oddzielic ziarna od plew....Nastepnie zapamietuje)
:-)))
satysfakcjonuje 'pana" odpowiedz???
hihi

:-))))

4. Data: 2006-03-24 15:17:40

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Mar 2006 01:53:38 +0100, ula napisał(a):

Droga Ulu, zanim jednak zaczniesz na dobre wsiąkać w ogród i grupę
to postaraj się poznać podstawowe zasady usenetu i zacznij swoje posty
formatować tak, by były czytelne dla innych.
Nie znoszę bycia żandarmem ale tego się czytać nie da.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-03-24 18:48:29

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> weselej :-) Ula -mia

Przepraszam wszystkich za ten post ale chcę pokazać Uli jak fatalnie
czyta się jej wypowiedzi. Ja nie wiem gdzie Ty cytujesz a gdzie piszesz
swoje zdanie !!!

Ode mnie dostajesz na razie żółtą kartkę :-(

Serdecznie Miłka

6. Data: 2006-03-24 21:54:31

Od: "Ula" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> formatować tak, by były czytelne dla innych.
> Nie znoszę bycia żandarmem ale tego się czytać nie da.

Pisalam wczesniej, pytalam, czy robie jakis blad piszac te posty.
Nie mam nikogo, kto nauczylby mnie formatowac je .Zamiast wsiakac w grupe
(nonkonformizm to cos dla mnie) oddalam sie z zalem, ale i nadzieja, ze kiedy
poznam tajniki pisania postów, madrego zadawania pytan, netykiety itd itp.wejde
na grupe, ale nie na ogrody)
Pozdrawiam ludzi, ktorzy mi pomogli odzyskac usmiech na twarzy
> P.S Marcheweczko-Iwonko trzymaj sie malenka:-)
"życie to podróz za niejeden usmiech i niejedna łze".cyt.

7. Data: 2006-03-24 22:05:18

Od: "ula" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ode mnie dostajesz na razie żółtą kartkę :-(
>
> Serdecznie Miłka
>
> Przyznaje sie ...wiem, nie potrafie, oddalam sie
Miłko mam prosbe, nim komus dasz czerwona karteczke, pomysl, ze ten
"ktos"czuje, jest czlowiekiem...nie powinnas mnie osmieszac na forum..Mogłas
napisac do mnie maila, podpowiedziec jak pisac....Pokzalas nie innym ale mnie ,
ze jestem nic niewarta..
Samych miłch chwil zycze Tobie i innym...Bawcie sie , ale nie kosztem innych
ludzi...

8. Data: 2006-03-24 22:23:53

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Mar 2006 22:54:31 +0100, Ula napisał(a):

> Droga Narto
> Pisalam wczesniej, pytalam, czy robie jakis blad piszac te posty.
> Nie mam nikogo, kto nauczylby mnie formatowac je .

Narty kiedyś zakładałam, fakt ale nie powód by przekręcać moje imię.
To nie jest grupa o foramtowaniu postów ani netykiecie, tylko o ogrodach.
Poza tym Twoje posty są tak nieczytelne, że możliwe iż nikomu się nawet
przeczytać nie chciało o odpowiadaniu nie mówiąc.
Jeśli nie potrafisz sobie z tym poradzić skorzystaj ze świętego googla.
Potem przetestuj na pl.rec.test
Cenisz swój czas, szanuj go u innych. Nie ma obowiązku odpowiadac na
grupach a tym bardziej na banalne i wciaz powtarzające się pytania.
Tym bardziej pisania na maila.

> [...]
> poznam tajniki pisania postów, madrego zadawania pytan, netykiety itd itp.wejde

Jw.
I tak masz szczęście, że trafiłaś na ogrody bo na innych grupach zjedliby
Cię żywcem.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-03-24 22:25:48

Temat: Re: OT - formatowanie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mnie ,
> ze jestem nic niewarta..
> Samych miłch chwil zycze Tobie i innym...Bawcie sie , ale nie kosztem

A jednak szkoda, że nie przeczytałaś całego archiwum i nie zauważyłaś, ile
czasu trwała nagonka (tak!) na Miłkę o formatowanie postów. Swoją drogą -
czy to naprawdę wymaga aż "nauki"? Zwykła logika podpowiada, żeby wycinać te
fragmenty tekstów poprzednich, do których nie odnosi się nasza wypowiedź,
żeby wycinać podpisy i sygnaturki poprzedników, żeby wstawiać puste linie,
by tekst był bardziej czytelny, wreszcie - by najpierw poobserwować, jak
piszą inni, a potem się po prostu na tym wzorować. Nie wiem, skąd to
oburzenie na kogoś, kto chce tylko, byś nie utrudniała życia innym.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

10. Data: 2006-03-25 00:02:41

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

24 Mar 2006 23:05:18 +0100, na pl.rec.ogrody, ula napisał(a):

> [...]
> napisac do mnie maila, podpowiedziec jak pisac....Pokzalas nie innym ale mnie ,

Założysz się, że nikt się nie śmiał?

Gdybym dostał realny list od kogoś, kogo mogę polubić, a z listu tego nie
mógł się nic doczytać, byłbym bardzo zawiedziony:(((. Gdybym (mimo prośby o
poprawę) dostał następny list nagryzmolony - byłoby mi jeszcze bardziej
przykro.
Odbiorca listu też człowiek, też jest coś wart, tak jak nadawca.
A pl.rec.ogrody jest otwarta 48h/dobę przez 31 dni w tygodniu.
Zapraszamy!:)

Pozdrawiam
piotrs

[allegro] Odstraszacz szkodników i insektów
kaskada w ogrodzie
wiosna
winorośl wychowawcza
Kiedy ciąć?