re: pale jointy od 7 lat

1. Data: 2001-02-06 21:42:12

Temat: re: pale jointy od 7 lat
Od: "to_cash" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchaj stary , niewiem jakie naprawdę masz problemy ale ja paliłem grasik
ponad 2 lata.
Któregoś dnia zaczeły się dziać zemną złe rzeczy jak otępienie , problemy z
koncentracją (duże) , nawet papierosów nie mogłem palić , bo się potem
kurewsko źle czułem .Paliłem bardzo często , nawet codziennie nie zdając
sobie z tego sprawy. Teraz nie pale już od dobrych 8 miesięcy , i nie mam
już takich problemów .
Moja rada jest taka ,jeśli nie dajesz rady , postaw wszystko na jedną kartę
, zmień towarzystwo (a jeśli nie możesz to spróbuj chociaż ograniczyć
kontakty) spróbuj poznać jakąś normalną dziewczynę , zrób tak żeby teraz
twoją motywacją było nie palenie marihuany, możesz sobie udowodnić na co cie
tak naprawdę stać.Jeśli nie dasz rady sam zgłoś się do specjalisty , ktoś
napewno ci pomoże. Jak daż radę przejść detoks , będziesz wolny od nałogu i
będziesz mógł robić wiele rzeczy o których nawet niemyślałeś paląc marihuanę
.
Decyzja należy do ciebie.

to_cash
T...@w...pl