reakcje nastolatek

11. Data: 2008-12-23 00:32:14

Temat: Re: reakcje nastolatek
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Możesz się nie martwić. Moje (też dwie) wyrosły z tego i z innych
> przerażających rzeczy... :)

no to pis też wyrośnie :)

--
http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

12. Data: 2008-12-23 01:13:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to pis też wyrośnie :)

Tak, na pewno wyrośnie! :)

michał

13. Data: 2008-12-23 01:17:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Tak, na pewno wyrośnie! :)

W tym wieku? Nie ma szans! :)

P.S. Kurna, na której dyskietce jest moja magisterka?? :O
Przecież w mojej piwnicy nie było powodzi tysiąclecia...

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2008-12-23 09:35:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> W tym wieku? Nie ma szans! :)

Może nastąpić fuzja. Przywódca będzie miał wtedy mniej więcej 2,80
wzrostu.

> P.S. Kurna, na której dyskietce jest moja magisterka?? :O
> Przecież w mojej piwnicy nie było powodzi tysiąclecia...

A co, nie da się jakoś odtworzyć z pamięci? ;D

michał

15. Data: 2008-12-23 10:48:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> P.S. Kurna, na której dyskietce jest moja magisterka?? :O
> Przecież w mojej piwnicy nie było powodzi tysiąclecia...

A może jest tylko w wersji papierowej? ;)

Moja wprawdzie jest na dyskietce, ale chyba nie mam już takiego sprzętu,
który by ją odtworzył.

Ewa

16. Data: 2008-12-23 11:13:31

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Tak, na pewno wyrośnie! :)

boisz się troszkę, co? :)

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/_/Aniele
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

17. Data: 2008-12-23 11:15:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> W tym wieku? Nie ma szans! :)
>
> P.S. Kurna, na której dyskietce jest moja magisterka?? :O
> Przecież w mojej piwnicy nie było powodzi tysiąclecia...

dyskietce? a co to?

18. Data: 2008-12-23 11:17:18

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dyskietce? a co to?

to takie cos co mozesz pomazac dzemem

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

19. Data: 2008-12-23 11:18:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> to takie cos co mozesz pomazac dzemem

acha, szpatułka taka

20. Data: 2008-12-23 11:33:24

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> acha, szpatułka taka

jakos mi to nie lezy, bardziej szpatulke mozna pomazac (unurzac) dzemem
a juz pomazana szpatulka pomazac cos innego

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

Re: ateiści, agnostycy i wierzący
Re: ateiści, agnostycy i wierzący