reakcje nastolatek

21. Data: 2008-12-23 11:54:22

Temat: Re: reakcje nastolatek
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> boisz się troszkę, co? :)

Nie, boja się pisiory!
http://wiadomosci.onet.pl/1885996,11,item.html
:D

michał

22. Data: 2008-12-23 11:56:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie, boja się pisiory!
> http://wiadomosci.onet.pl/1885996,11,item.html

oni to się palikota boją :)
http://www.rp.pl/artykul/2,237969_Palikot_chce_rozbi
erac_dziennikarki__.html

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/_/Aniele
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

23. Data: 2008-12-23 11:56:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> dyskietce? a co to?

To takie coś, na którym są wszystkie dane o Twoich składkach oraz
przyszłej rencie i emeryturze :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2008-12-23 12:09:07

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> To takie coś, na którym są wszystkie dane o Twoich składkach oraz
> przyszłej rencie i emeryturze :)))

a to generalnie nawet szkoda czasu żeby szukać :)

25. Data: 2008-12-24 00:06:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oni to się palikota boją :)
> http://www.rp.pl/artykul/2,237969_Palikot_chce_rozbi
erac_dziennikarki__.html

Fajny jest ten Palikot! Wypisz wymaluj ja po pięciu piwach w jego wieku.!
:D

michał

26. Data: 2008-12-24 00:30:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

erac_dziennikarki__.html

> Fajny jest ten Palikot! Wypisz wymaluj ja po pięciu piwach w jego
> wieku.! :D

chodzi o te dwie nago?

--
http://www.teologiapolityczna.pl/

http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

27. Data: 2008-12-24 00:39:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

erac_dziennikarki__.html

> chodzi o te dwie nago?

Nie tylko, Jeszcze z Cugowskim nie wypiłem. :)

michał

28. Data: 2008-12-24 00:45:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

erac_dziennikarki__.html

> Nie tylko, Jeszcze z Cugowskim nie wypiłem. :)

bo do tanga trzeba dwojga :)

29. Data: 2008-12-24 01:47:44

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> to takie cos co mozesz pomazac dzemem

I pisze to ktos, kto zwracal mi uwage na poziom merytoryczny moich postow.
A wykurwiaj.
--
Bluzgacz

30. Data: 2008-12-24 01:49:05

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> bo do tanga trzeba dwojga :)

Naprawde myslisz, ze Cugowski mial na mysli pedalow?
--
Bluzgacz

Re: ateiści, agnostycy i wierzący
Re: ateiści, agnostycy i wierzący