recenzje AGD

1. Data: 2006-07-12 08:58:45

Temat: recenzje AGD
Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czesto na tej grupie pojawiaja sie pytania typu:
Jaka jest najlepsza pralka?
albo
Jaka firma robi najtrwalsze lodowki?
Niedlugo sam stane przed wyborem sprzetu AGD.
W zwiazku z powyzszym stworzylem strone www, na ktorej mozna umieszczac
swoje recenzje na temat posiadanego sprzetu AGD.
Zapraszam na nia wszystkich tych, ktorzy chca umiesic swoje recenzje,
badz przejrzec wpisy innych uzytkownikow.
Witryna od strony graficznej wyglada troche topornie, ale chodzilo mi
raczej o tresc merytoryczna anizeli odczucia estetyczne.
Adres strony to:

http://recenzje.amidal.com/index.php

2. Data: 2006-07-12 20:11:33

Temat: Re: recenzje AGD
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopisałem Mikrofalówkę LG ale nijak nie mogę wpisać opinii
Jacek

Montaż unifixa/duofixa basix w kącie
mb a m2
wiercenie