recepta

1. Data: 2004-02-06 21:13:38

Temat: recepta
Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile jest ważna recepta na cilest, miesiąc? 30 dni? mam wystawioną 8 stycznia
i zastanawiam się czy muszę biec dzisiaj do apteki, czy mogę jeszcze
spokojnie pójść jutro rano, czy już jest do wyrzucenia. Może ktoś będzie tak
miły i mi przypomni,

dzięki wielkie
pozdrawiam
agniecha

2. Data: 2004-02-06 21:52:17

Temat: Re: recepta
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c0106j$qt3$...@n...news.tpi.pl ,
której nadawcą było agniecha <n...@j...bezdomna.pl> zostało
napisane:

> [...]
> stycznia i zastanawiam się czy muszę biec dzisiaj do apteki, czy mogę
> jeszcze spokojnie pójść jutro rano, czy już jest do wyrzucenia. Może

pół roku

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-02-06 21:57:41

Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pół roku

oczywiście

4. Data: 2004-02-06 21:58:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i zastanawiam się czy muszę biec dzisiaj do apteki, czy mogę jeszcze
> spokojnie pójść jutro rano, czy już jest do wyrzucenia. Może ktoś będzie

30 dni.
ale Cilest jest lekiem pełnopłatnym, w dodatku "specyficznym", więc
większość aptek idzie pacjentkom na rękę i realizuje przeterminowaną receptę
(zwykle do 3 miesięcy, maksymalnie ok. 6 mieś)

5. Data: 2004-02-06 22:03:00

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miesiąc

6. Data: 2004-02-06 22:08:09

Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości: c0106j$qt3$...@n...news.tpi.pl ,
> [...]
O ile się orientuję, to żadna recepta nie jest ważna dłużej niż 1 miesiąc.

Pzdr.

Jacek

7. Data: 2004-02-06 22:12:10

Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
receptę
> (zwykle do 3 miesięcy, maksymalnie ok. 6 mieś)

Dzięki, w mojej aptece pani także się na to godzi ale teraz jestem z dala od
domu i nie mam ochoty przekonać się, iż w miejscu w którym jestem jest
inaczej :-), a 30 dni mija jutro, więc dzisiaj mogę iść spać :-),

dziękuję i pozdrawiam
agniecha

8. Data: 2004-02-06 22:13:10

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> miesiąc

pół roku albo i dłużej poniewaz cilest jest pełnopłatny grrrr.
p.

9. Data: 2004-02-06 22:22:57

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domu i nie mam ochoty przekonać się, iż w miejscu w którym jestem jest
> inaczej :-), a 30 dni mija jutro, więc dzisiaj mogę iść spać :-),

Jutro do godziny 0.00 ;-) w aptekach 24h

pzdr
LN

10. Data: 2004-02-06 22:23:39

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pół roku albo i dłużej poniewaz cilest jest pełnopłatny grrrr.
w takim razie podaj podstawę prawną.

lambioza
zapalenie języka?
odzywianie a zdrowe zeby