recepta

1. Data: 2005-01-21 12:02:28

Temat: recepta
Od: "ishka" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za poprzedni nagłówek, nie wiem co się stało, że tekst zniknął...
mam prośbę - proszę mi powiedzieć, jak mam sobie wypisać receptę na novynette
(na dwa opakowania). moja ginekolog jest chora, leży w szpitalu ale mam
czysta receptę właśnie na wszelki wpadek... nie będę jej przecież zawracała
głowy jak mam wypełnić druczek... nigdy wcześniej nie zwróciłam uwagi, jak
ona to robi ;]
z góry dziękuję
zaznaczam, jestem zdrowa, badana itd...
ishka

2. Data: 2005-01-21 20:28:18

Temat: Re: recepta
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ishka wrote:

> zaznaczam, jestem zdrowa, badana itd...
> ishka

to akurat jest malo istotne w tej sprawie, najwazniejsze jest to ze pani
doktor postapila _bardzo_ lekkomyslnie. ale to bardzo bardzo.

--
Adam

GG #402495

3. Data: 2005-01-21 22:10:37

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

fajny lekarz....
a może by tak jakiś barbituranik...?
w każdym razie przeczytaj to:
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2004 r. w sprawie recept
lekarskich
Dz.U. 2004 nr 213 poz. 2164

recepta
Bol chrzastki nosa