refan

1. Data: 2003-10-23 11:31:19

Temat: Re: refan
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yeni <a...@z...net> napisał(a):
> kazdy perfum

We współczesnym języku polskim nie ma rzeczownika "perfum" w mianowniku
liczby pojedynczej.
Istnieje tylko pluralia tantum "perfumy", które odmienia się następująco:
M. Te perfumy
D. Tych perfum
C. Tym perfumom
B. Te perfumy
N. Tymi perfumami
W. O, te perfumy!

HTH.

JoP

1. Data: 2003-10-23 12:51:25

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak w biały dzień, oficjalnie sprzedaje się podróby i nic??? Ja czegoś nie
rozumiem, przecież to normalne złodziejstwo !
R.

1. Data: 2003-10-23 13:01:49

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-23 14:51:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Reniaszka* skreślił te oto słowa:

> I tak w biały dzień, oficjalnie sprzedaje się podróby i nic??? Ja czegoś nie
> rozumiem, przecież to normalne złodziejstwo !

No bo sprzedaja to w swoich butelkach, a nie podrobionych.
No i same zapachy... hmmmm... mozna wmowic komus ze kupuje Farenheita za 15
zł, ale potem otoczenie i tak czuje, ze smierdzi to zdecydowanie czyms
innym niż Diorem. Te zapachy sa duuuzo bardziej intensywne , caly czas
pachna identycznie ( tzn zapach sie nie zmienia na skorze, i nei wspolgra z
nia, i nie czuc kolejnych warstw) no i jak ktos opisywal robia 'ała' jak
sie zepsuja. No ale jak ktos ma ambicje pachniec czyms smierdzacym zamiast
mydłem to jego biznes ( byle by z daleka ode mnie w zamknietych
pomieszczeniach) :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-23 13:20:14

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reniaszka <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> I tak w biały dzień, oficjalnie sprzedaje się podróby
> nic??? Ja czegoś nie rozumiem, przecież to normalne
> złodziejstwo ! R.

Wejdz na ich strone, to zrozumiesz. Oni nie nazywaja
swoich produktow np. Chanel No.5, tylko oznaczaja
numerami. np.Refan 125. W ten sposob nie kradna marki.
Pisza tez ogolnie gdzie sa produkowane. A ze jest tez
tabelka podobienstw, to inna sprawa. Porownywac wolno.
Jesli uszyje sobie ciuch na wzor markowego Diora, ale
bez etykiety Diora, to nie popelniam przestepstwa.
Nawet jesli model Diora jest oznaczony litera R w
koleczku. Bo moj ciuch bedzie jedynie z podobnego
materialu, a nie takiego samego, uszyty innymi nicmi,
itd. Komponenty Refana nie sa takie same jak uzyte do
markowych perfum. Tylko efekt finalny - zapach - jest
podobny, choc nie dokladnie taki sam. No i trwalosc..
Nina

1. Data: 2003-10-23 17:58:48

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iris <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> markowych perfum. Tylko efekt finalny - zapach - jest
> podobny, choc nie dokladnie taki sam. No i trwalosc..

Dzięki, teraz już wiem na czym to polega. Ale dalej mi się nie podoba i
już ! :-)
R.

1. Data: 2003-10-27 08:39:55

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Refanie sprzedają rozcieńczone perfumiki. Wcześniej kupowałam i nie było
takich niespodzianek, az do ostatniego razu.
Po wyjściu ze sklepiku popsikałam przegub ręki a tu spłynęła mętna woda
(wiadomo więc co jest grane). Ponadto zapachu nie było prawie żadnego,, a
zapach Kenzo Jungle więc b. mocny. Odwróciłam sie na pięcie i poprosiłam o
zwrot gotówki. Sprzedwczyni nawet nie zaprotestowała :) I nie próbowała nic
tłumaczyć.

Pozdrowionka
Angelina

jedwab - Farouk - pytanie