refleksja przy okacji watku z ZUS`em

1. Data: 2003-08-25 13:29:22

Temat: refleksja przy okacji watku z ZUS`em
Od: "Ludwika" <r...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze nie odpowiadajcie bo nie subskrybuje grupy (znalazlam w googlach
watek z zusem i wstapilam na chwile)
Poczytalam, poczytalam i naszla mnie refleksja taka refleksja
Jacy na tej grupie ludzie uczciwi, wspanialomyslni, o wielkich sercach,
inteligentni, otwartych umyslach i kieszeniach.
Kazdy skrupulatnie oddaje z wielka checia wszystko co sie nalezy fiskusowi,
zusowi i komu tylko mozna.
Tylko ze jak sie wychodzi z z tej melogrupy, to trudno znalezc takich
krystalicznie czystych polakow.
pieknie w tej Utopii wam sie zyje rodacy
Pozdrawiam
PS
Moje skladki do ZUSu wynosza ok 20 tys rocznie. ZUS odprowadza czesc z nich
do funduszu emerytalnego z wielkim opoznieniem i dlatego ZUS placi BARDZO
WYSOKIE KARY. Czy matolki wiedza moze z czyjej kieszeni ida te kary idace w
miliony zlotych i czyja to jest wina?
A poza tym to jak chce isc do lekarza to niestety musze chcac nie chcac
placic z wlasnej kieszeni prywatnie, takie sa zapisy, kolejki i rozne
"udogodnienia"
Ja nie chce placic na zus czy srus, a te pienadze co mi wyciagaja sila i
marnotrawia, to sama moge zainwestowac czy ubezpieczyc sie.
takie jest moje zdanie.
tak, UCZCIWOSC moje drogie "KRYSZTALY" , nie pozwala mi marnotrawic
pieniedzy na kary dla fudnuszy, malwersacje prezesow, wielkie nagrody roczne
dla pracownikow-nierobow, marmurowe siedziby i limuzyny z podgrzewanymi
siedziskami.

2. Data: 2003-08-25 13:49:45

Temat: Re: refleksja przy okacji watku z ZUS`em
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ludwika" <r...@k...com> napisał w wiadomości news:

> [...]
fiskusowi,
> zusowi i komu tylko mozna.
> Tylko ze jak sie wychodzi z z tej melogrupy, to trudno znalezc takich

Trudno znaleźć, ale są, tylko siedza cicho, bo zostaliby okrzyknięci
frajerami (albo wywyższajacymi się, nadętymi bubkami - jak wolisz). Panuje
agresywna kultura chwalenia się większym lub mniejszym nadużywaniem
publicznych pieniędzy. Mam nadzieję, że to się skończy.

boniedydy

Toast weselny
PROPOZYCJA:pl.soc.dzieci .rowne-szanse
Witam wszystkich