rehabilitacja - uraz kręgosłupa

1. Data: 2001-01-23 10:01:51

Temat: rehabilitacja - uraz kręgosłupa
Od: "Jerzy Tatarczuk" <j...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sytuacja jest taka: 24 letni mężczyzna miał w zeszłym roku poważny wypadek
samochodowy. Zostały uszkodzone kręgi szyjne (3 i 4 chyba)
Od tego czasu przeszedł cztery operacje. Obecnie ma czucie we wszystkich
kończynach. Chodzi teraz o rehabilitację.
Gdzie w Polsce (obywatel Litwy, w tej chwili leży w szpitalu w Wilnie)
mógłby otrzymać najlepszą pomoc, jakie są tego koszty i ewentualnie gdzie
można szukać pomocy finansowej, a może lepiej pojechać jeszcze dalej na
zachód. Jeżeli ktoś mógłby odpowiedzieć na te pytania będę bardzo wdzięczny.

Jerzy Tatarczuk

2. Data: 2001-01-24 06:36:04

Temat: Odp: rehabilitacja - uraz kręgosłupa
Od: Krzysztof Zieliński <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Tatarczuk" <j...@m...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> można szukać pomocy finansowej, a może lepiej pojechać jeszcze dalej na
> zachód. Jeżeli ktoś mógłby odpowiedzieć na te pytania będę bardzo

Jeżeli chodzi o rehabilitację - zawsze dobre opinie miał podwarszawski
ośrodek w Konstancinie, ale na szczęście nie miałem okazji tego sprawdzać...

Krzysztof Zieliński
* Instytut Lotnictwa * EDC *

Jaki preparat witaminowy?
Kołatania serca (nerwica?)