[reklama] "Dzieci w górach"

1. Data: 2003-06-18 07:45:27

Temat: [reklama] "Dzieci w górach"
Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ukazał się w sprzedaży (w EMPiKach, w "Kolporterze") najnowszy numer
Magazynu Turystyki Górskiej "npm", a w nim kilka artykułów na temat "dzieci
w górach". Jest tam artykuł o tym, jak zachęcić dziecko do wędrówek
górskich, mój artykuł z propozycjami ciekawych grup górskich w które można
pojechać z dziećmi oraz artykuł naszego sprzętowego specjalisty Wojtka W. o
nosiłkach.

Jest też sporo zdjęć, w tym moich chłopaków :-)

Jeśli kogoś to interesuje - zachęcam do kupna.

Pozdrowienia

Basia

2. Data: 2003-06-18 08:07:55

Temat: Re: [reklama] "Dzieci w górach"
Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojechać z dziećmi oraz artykuł naszego sprzętowego specjalisty Wojtka W.

Dzięki Basiu! kiedyś wspominałaś, że coś takiego ma być z lipcowym numerze i
nastawiłam się na kupienie tegoż numeru... Tylko oczywiście o tym
zapomniałam:-)
Pędzę dziś z małą do Empiku:-)

Pozdr.
Monika & Dominika, która - mam nadzieję - też będzie chodziła po górach:-)

pytanie do mam
Chwalę się
[z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra
wakacje dla dzieciakó-naprawdę swietna okazja:)
mam 18 miesięcy i dzięki Tobie nadal będę żył- pomóżcie