reklama-subiektywne poczucie braku

1. Data: 2005-04-19 20:01:27

Temat: reklama-subiektywne poczucie braku
Od: "rumianeczek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie wszystkich
Mam do napisania esej na temat: "Współczesne społeczeństwo jako
społeczeństwo sztucznie kreowanego poczucia braku" z przedmiotu socjologia
rynku. W związku z tym poszukuje inspiracji, moga to być książki, artykuły,
wypowiedzi itp.
Czy wiecie , gdzie szukać?A może sami coś doradzicie?
Jedyne jakie mam skojarzenie to to poczucie braku wywierane przez wszelkiego
rodzaju reklamy? Co Wy na to?

Pozdrawiam
Rumianeczek [K-ów]

1. Data: 2005-04-20 17:52:12

Temat: Odp: reklama-subiektywne poczucie braku
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do napisania esej na temat: "Współczesne społeczeństwo jako
> społeczeństwo sztucznie kreowanego poczucia braku" z przedmiotu socjologia

(wstęp)
Ze społeczeństwem sztucznie kreowanego poczucia braku jest dokładnie tak
samo jak w przypadku studenta, któremu sztucznie wykreowano poczucie braku
inspiracji i materiałów do napisania pracy na temat społeczeństwa sztucznie
kreowanego subiektywnego poczucia braku.
(teza)
skoro ktoś ci sztucznie wykreował subiektywne poczucie braku napisanej pracy
to znaczy, że tak na prawdę, obiektywnie wcale nie musisz pisać tej pracy,
której ci się obiektywnie zdaje że musisz - tylko o tym nie wiesz.
(rozwinięcie)
opisz jak totalnie wali cię pisanie tej głupiej pracy i jak bardzo w tym
czasie wolałbyś iść z kumplami na piwo ale z powodu sztucznie wykreowanego
subiektywnego poczucia niemożliwości wydaje ci się, że musisz pisać pracę
podczas gdy obiektywnie wcale nie musisz tego robić. Obiektywnie rzecz
biorąc masz wykreowane subiektywne poczucie braku, że nie masz napisanej
pracy. W związku z tym, iż jest to jedynie sztucznie wywołane poczucie
subiektywne - to obiektywnie nie masz poczucia braku napisanej pracy.
(zakończenie)
skoro obiektywnie nie masz poczucia braku pojebanej pracy a tylko tak ci się
subiektywnie zdaje - to w związku z tym zarówno obiektywnie jak i
subiektywnie pieprzysz pisanie tej pracy.

1. Data: 2005-04-20 20:49:43

Temat: Re: reklama-subiektywne poczucie braku
Od: "Latawiec" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox napisał(a):
> [...]
> się subiektywnie zdaje - to w związku z tym zarówno obiektywnie jak i
> subiektywnie pieprzysz pisanie tej pracy.

PoweBox - no dla mnie mistrzostwo świata :-)
Uwierz mi - tę odpowiedź pisałem całe 10 minut z powodu niepowstrzymywalnego
rechotu.
Co spojrzę do góry, to znowu robię ROTFLa...

--
Mariusz Wojtukiewicz
http://www.wojtukiewicz.prv.pl

1. Data: 2005-04-20 23:39:59

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...w związku z tym zarówno obiektywnie jak i
>
> PoweBox - no dla mnie mistrzostwo świata :-)
> Uwierz mi - tę odpowiedź pisałem całe 10 minut z powodu
niepowstrzymywalnego
> rechotu.

- nie, no daj spokój - to kolega student dostarczył materiał a ja tylko
"letko rozwinełem" -przecież gdyby nie profesjonalna kadra profesorska to
sam bym na to nie wpadł. Z resztą to było tylko na poziomie licencjackim.
Jak chłopak dojdzie do doktoratu to się wspólnie zastanowimy w zarysie nad
aspektem "kontekstu społeczeństwa poczucia braku" w świetle dynamiki
przyczyn sztucznego wystąpienia subiektywnego poczucia braku występowania
napisanych licznych prac studentów obiektywnie występującego u kadry
profesorskiej ;-)

Wyobrazenia o piekle
Z pozdrowieniami dla nowego papy
czy mam jakas nerwicę?
?Czy zbliżający się Koniec Świata jest
[spam] Neurotyczna osobowość.... K.HORNEY