rekloda 'Altana'

1. Data: 2004-10-21 13:45:47

Temat: rekloda 'Altana'
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzial ktos z Was moze w tym roku w sprzedazy sadzonki?
Bo we Wro nigdzie nie ma, oblezlismy i obdzwonilismy tyle szkolek, ze by
juz za te telefony na kilka drzewek starczylo i nie ma.
Jabky ktoœ namierzyl, ale naocznie, a nie oferte w sieci, na Dolnym Slasku
albo w ogole na Slasku, to za info bede wdzieczna bardzo.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2004-10-21 17:20:41

Temat: Re: rekloda 'Altana'
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jabky ktoś namierzyl, ale naocznie, a nie oferte w sieci, na Dolnym Slasku
> albo w ogole na Slasku, to za info bede wdzieczna bardzo.

W Bestwinie pod Pszczyną.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2004-10-22 18:24:39

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęœniak wrote:
> Bo we Wro nigdzie nie ma, oblezlismy i obdzwonilismy tyle szkolek,
Czy byliście w punktach sprzedaży materiału szkółkarskiego czy w szkółkach?
Bo szkółek nie ma za wiele.
Ja kiedyś kupowałem w tym co zostało po Zakładzie Doświadczalnym ISK we
Wróblowicach. Były to dobre zakupy bo można było sobie osobiście wybrać
drzewko i samemu je wykopać. Mieli telefon 317 76 03. Ostatni kontakt
miałem z nimi w 2001 roku.
Była wtedy też możliwość kupna w AR w Samotworze tel. 349 3333.
Znajomy jeździł do szkółki w Iwinach (gdzieś w kierunku Strzelina).
Z punktów to polecam ten Na Szańcach - uwzględnia reklamacje zgłaszane na
wiosnę. Reklamacji nie przyjął mi punkt na Ślężnej.
Jeżeli znacie inne szkółki w okolicy W-wia to proszę o podanie danych
teleadresowych.
--
Dziadek 2

4. Data: 2004-10-25 06:49:15

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Udziadeksu?@wro.vectranet.pl wrote in

> Czy byliście w punktach sprzedaży materiału szkółkarskiego czy w
> szkółkach? Bo szkółek nie ma za wiele.

(ciach)

W punktach, częœci podanych też. Niestety..
Resztę sprawdzę jeszcze w tym tyg., dzięki za namiary :-)
Tak btw. punkt na Sleznej jest specyficzny, miewaja tam niezwykle ciekawie
podpisane rosliny :-)
A z tych, ktorych nie podales - jak zwykle punkt przy OB. Mieli niezly
wybor roznych rzeczy jakies 3 tyg. temu, ale niestety z renklod tylko
'Ulena', bardzo ladne sadzonki, ale co z tego..
Poza tym czasem bywa cos na Nowym Dworze, czasem na Zernickiej - mam je po
drodze do domu, to zagladam.
W Iwinach sš dwa, jeœli nie trzy punkty, przy Bardzkiej jest punkt..
Punktow sprzedarzy ogolnie jest sporo, wlasciwie teraz prawie kazde wieksze
osiedle i wioska w okolicy Wro ma swoj, ale co z tego.
Pozdrowienia- Ewa Sz.

Re: Free sex hotline from China
Wysiew nasion
Sadzenie iglaków.