relacja - kupilem ekspres cisnieniowy

1. Data: 2002-09-27 07:03:14

Temat: relacja - kupilem ekspres cisnieniowy
Od: "lukas" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Kupilem DeLonghi po dlugim wertowaniu grupy i innych zrodel. Nie byl tani,
ale opierajac sie na poradach zeby kupic pozadny i nie oszczedzac tak
wlasnie zrobilem. A poza tym ma napisane na boku "non stop" i cokolwiek to
by mialo znaczyc to jest chyba jednym z czynnikow wyzszej ceny, .. moze ktos
ma taki sam?
Kawa jest powalajaca, piana z mleka sama sama leci bo wybralem opcje z
nalewaniem mleka do srodka i mycja pojemnika z mlekiem zamiast kuchni :))
... bo jakos ta dysza do mnie nie przemawiala.

Dostalem tez "gratis" pudelko z kawami "w pastylkach" - czy macie jakies
swoje ulubione kawy w pastylkach?
Czy w takim ekspresie mozna robic jeszcze cos oprocz kawy?? - mam napisane
ze mozna podgrzewac napoje - ale jak?

pozdrawiam serdecznie i dziekuje za pomoc
lukasz
This message was automatically tested against diminutives.

1. Data: 2002-09-27 07:14:24

Temat: Re: relacja - kupilem ekspres cisnieniowy
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy w takim ekspresie mozna robic jeszcze cos oprocz kawy?? - mam napisane
> ze mozna podgrzewac napoje - ale jak?

hm, no coz, ja takiego cuda nie p[osiadam ze wzgledow finansowych,
powierzchniowych oraz tych ze ja baaaardzo rzadko pijam kawe a moj maz
wylacznie plujke, Ale nasi wiedenscy znajomi robia w nim kapuchino z
prawdziwego zdarzenia, spieniaja mleko do koktajli oraz podgrzewaja picku
dla swojego synka bardzo maloletniego.

wkn

1. Data: 2002-09-27 07:30:22

Od: "lukas" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote in message news:an10mm$76o$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "lukas" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

spieniaja mleko do koktajli oraz podgrzewaja picku
> dla swojego synka bardzo maloletniego.

No tak ale w ciagu dalszym nie potrafie sobie wybrazic jak podgrzac w tym
czyms cokolwiek.. mam wlac zamiast wody napoj?? a czy potem kawa nie bedzie
miala smaku "malinowego"?
Koktaile rozumiem ze oparte na mleku - masz mozesz podrzucic jakis wiedenski
przepis?

lukas

1. Data: 2002-09-27 09:58:18

Od: "Leszek Król" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lukas" <l...@i...pl> wrote in news:an0vqq$qdc$1@news.onet.pl
(pl.rec.kuchnia):

Czesc

> Kupilem DeLonghi po dlugim wertowaniu grupy i innych zrodel.

Z nieba mi spadasz :-))
Wlasnie "cwicze" ten temat i im wiecej sie rozgladam, tym wiecej mam
watpliwosci. Tez przewertowalem grupe, ale jakby nie znalazlem wszystkich
odpowiedzi (moze cos przeoczylem?). Moimi faworytami sa aktualnie DeLonghi
i Krups (male, zgrabne, oba 15 bar), przewaga Krupsa jest podobno to, ze
woda jest pobierana nie przez elastyczna rurke wchodzaca od gory do
zbiornika z woda, tylko od dolu (rurka przechodzi przez denko tego
naczynia). Powstaje jednak pytanie o szczelnosc takiego rozwiazania na
dluzsza mete...
Dochodzi do tego pytanie, czy warto wydac troche wiecej na ekspres, w
ktorym w "sitku" na kawe jest dodatkowa membranka - podobno kawa wychodzi
jeszcze lepsza.
Jesli dyskusje na temat konkretnych producentow i modeli sa na tej grupie
uwazane za nie na miejscu - nie wiem, bo nie znalazlem FAQa (jest?), a
opis na
http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.kuchnia
jest dosc lakoniczny, to zapraszam na priva.
Z gory dzieki za wszelkie wskazowki
pzdr
LK

--
(-) Leszek Król
Slowa bez kontekstu zyja wlasnym zyciem. (c) LK 2002

1. Data: 2002-09-27 12:45:17

Od: "Redaktor" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
na ekspresach znam się o tyle, że kupiłem ciśnieniową Rowentę (w
macro)-działa super
kiedy porówynywałem inne ekspresy (philips, rowenta, braun) delonghi
pozostawał w tyle, jeżeli chodzi o jakość wykonania
eksrpes DeLonghi zauwazyłem, że
- jest trochę badziewnie wykonany jak na tą cenę
- inny sprzęt AGD tej marki też nie jest najlepszy
ogólnie: nie mam do końca zaufania

1. Data: 2002-09-28 13:15:07

Od: "Cropish" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Kawa z cisnieniowego smakuje mi barrrdzo, zastanawiam sie nad zakupem i tu
wlasnie mam dylemat bo slyszalam ze wazna jest ilosc barow, ale jaka jest
najlepsza? takie pytanie laika:)
pozdrawiam. Marchefka

1. Data: 2002-09-28 13:52:00

Od: "gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> eksrpes DeLonghi zauwazyłem, że
> - jest trochę badziewnie wykonany jak na tą cenę
> - inny sprzęt AGD tej marki też nie jest najlepszy

ha, i ja nie mam już zaufania, a ekspres firmy de Longhi posiadałam. Co
prawda przelewowy, ale z opcją mleczną, tzn. robił piankę. Mleko wlewało się
do pojemniczka, a pojemniczek można było myć np. w zmywarce. Wygodne,
owszem, ale razu pewnego pojemniczek się popsuł (złamał się dzyndzelek)
trzeba było w serwisie zamówić i czekać ok. 2 tyg. Gdy popsuł się następnym
razem czekaliśmy 2 miesiące, ale się nie doczekaliśmy, bo podobno wycofywali
już takie modele (chociaż w sklepach było ich całe mnóstwo) W międzyczasie
spaliła się grzałka i nawet nie próbowaliśmy ustrojstwa naprawiać, bo
wszystko trzeba by wymieniać. To są po prostu jednorazowe sprzęty. Obecnie
szukam jakiegoś fajnego ekspresu, ale z całą pewnością nie ww firmy.
Uważajcie na serwis!
A rzecz działa się we Wrocławiu. Ale kawusia była wyśmienita!

pozdrawiam
Gocha

1. Data: 2002-09-28 13:58:10

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko trzeba by wymieniać. To są po prostu jednorazowe sprzęty. Obecnie
> szukam jakiegoś fajnego ekspresu, ale z całą pewnością nie ww firmy.

A dzbanek próbowałaś dokupić?... Mi się potłukł i używam innego, a do
spieniania mleka używna takiego dzbaneczka bodum, bo to nie prawda, że ten
pojemnik na mleko z ekspresu sie domywał i do zmywarki sie nie nadawał, bo z
róreczek sie nie dało wymyć i zakisały...

Pozdrawiam
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl/

1. Data: 2002-09-28 15:20:59

Od: "gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A dzbanek próbowałaś dokupić?...
Dzbanek mi się ostał. Teraz używam do herbaty.

> bo to nie prawda, że ten
> pojemnik na mleko z ekspresu sie domywał i do zmywarki sie nie nadawał, bo
> róreczek sie nie dało wymyć i zakisały...
ręcznie domyć ciężko było, szczególnie, jak mleko postało, ale zmywara
dawała radę

w każdym razie nie chcę już De Longhi

Gocha

1. Data: 2002-09-28 18:10:14

Od: "lukas" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rurke daje sie myc bez problemu - prawde mowiac wiecej problemow sprawia mi
wywalenie fusow kawowych - no ale to juz chyba kwestia zrecznosci :)
Troche mnie podlamaliscie, szkoda ze tyle "dobrego" dowiedzialem sie o
firmie juz po dokonaniu zakupu, no coz moze nastepni skorzytaja.. nie
omieszkam zakomunikowac ile moj model wytrzyma i kiedy mu odpadnie
dzyndzelek.. potem "wymienie na nowszy model" tak jak w piosence pani Plich
(?). :)
A w ogole to nie moge w internecie znalezc tego mojego modelu.. przypomina
BAR-M 390 tylko zamiast dyszy jest pojemnik na mleko..

pozdrawiam
lukas

szynka - zamarynowana i upieczona!
Re: Ryz