relacja z wyprawy po kontakty...

1. Data: 2004-03-31 09:01:38

Temat: Re: relacja z wyprawy po kontakty...
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot wrote:
> po drugie upewniłam się że kontakty nie są dla mnie, nie będę ich
> nosić za żadne skarby świata...

Dlaczego? Pewnie spodziewałaś się, że założenie soczewek to tak raz-dwa.
Natomiast zawsze za pierwszym razem trzeba się sporo namęczyć, żeby udało
się je prawidłowo umieścić na gałce ocznej. Ja miałam z tym niezłe przygody,
i w zasadzie moja "nauka" rozciągnęła się na dwa dni. Kosztowało mnie to
sporo nerwów, ponieważ myślałam, że jestem jakaś dziwna, bo normalnie nie
byłam w stanie się przełamać i wsadzić tych soczewek na oczy. No, ale
wystarczyło raptem kilka dni i szybko się przyzwyczaiłam. Jestem bardzo z
nich zadowolona, bo wadę mam dosyć sporą (aktualnie -4) i bez "wspomagaczy"
kiepsko widzę. ;-)

> Wniosek - przekonuję samą siebie, że naturalne
> (czyli u mnie zielone) oczy są najlepsze.
>
> Pozdrawiam,
> Lady Huncwot

Wiadomo, że naturalne najpiękniejsze, ale soczewki to także korygowanie wady
wzroku.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-31 09:03:19

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> ..Jeshu!!!! Ty Pancia masz zielone i chcesz je zmieniać??? Tosh to
> zabojstwo!

Właśnie. ;-) Ja mam zielone, ale z takim jakby piwnym zabarwieniem. Dziwne
to jest, ponieważ w zależności od oświetlenia przeważa jeden z tych dwóch
kolorów. Pamiętam, że problem był z wpisaniem do dowodu. :P No, ale jak
myślałam o kupieniu kolorowych soczewek to chciałam kupić zielone, żeby
poglębić naturalną barwę oka.

Ligeia

1. Data: 2004-03-31 10:24:28

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> O Boshe, tosh to moj ulubiony! Zapewne masz piekniaste oczeta!

Dzięki. :-)

Ligeia

1. Data: 2004-04-01 07:10:46

Temat: relacja z wyprawy po kontakty...
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Odpytałam Was przedwczoraj jak to jest z makijażem przy szkłach kontaktowych,
obejrzałam masę broszurek i wczoraj poszłam do optyka...

Po półgodzinnym męczeniu przez okulistkę po pierwsze wyglądałam jak pies husky
(jedno oko niebieskie, drugie brązowe, hi hi), po drugie upewniłam się że

1. Data: 2004-04-01 07:31:28

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot <l...@a...pl> napisał(a):

> Wniosek - przekonuję samą siebie, że naturalne (czyli u mnie zielone) oczy

> najlepsze.

..Jeshu!!!! Ty Pancia masz zielone i chcesz je zmieniać??? Tosh to zabojstwo!
(a tak na serio, to wiekszosci z nas pasuje nasz naturalny kolor
najbardziej)...no, ja to mialam fanaberie z jasnego niebieskiego zamienić na
lesny zielony - od razu galy sie wieksze wydały...

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-04-01 07:55:56

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najbardziej)...no, ja to mialam fanaberie z jasnego niebieskiego zamienić na
> lesny zielony - od razu galy sie wieksze wydały...

Wiesz jak to jest - wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...
LH

1. Data: 2004-04-01 10:02:35

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>poglębić naturalną barwę oka.

O Boshe, tosh to moj ulubiony! Zapewne masz piekniaste oczeta!

Hania co oczki ma szaro-niebieskie a dzis na nich lesno-mchowo-zielone
kontakty (a gdyby byly ciut jasniejsze i miodowo piwne to tez byloby extra!)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Co zrobic aby włosy lśniły???
Krem Ziaja Sopot