revlon skinlights puder sypki

1. Data: 2004-02-11 12:35:18

Temat: revlon skinlights puder sypki
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu wycofano z rynku puder sypki revlona skinlights. dzowniłam
dziś do dystrybutora ( www.balticcompany.pl ). Wyjaśniono mi, że u
producenta wzrosła cena tego kosmetyku i dlatego został wycofany (zamist
dotychczasowych 64 będzie kosztował 90 chyba zł).
Aha: będzie kosztował - ponieważ jednak za ok dwa miesiące produkt znowu
wróci do sklepów.

Więc miłe Panie - jeśli macie jeszcze gdzieś w swojej okolicy sklepy gdzie
się przechowały te pudry, to o ile je lubicie radzę wykupić. Potem będą
droższe :((

ja się chyba zapłaczę, bo jak były, to się wahałam i nie kupiłam, a teraz
uh... muszę czekać dwa miesiace i do tego jeszcze kupię drożej.
bu ;(

ale może przy okazji pytanie: czy któraś (którakolwiek) z firm produkuje
coś, co "podchodzi" pod puder skinlights revlona?
Czytałam sobie troszku opinie na wizażu i były tam "pudry rozświetlające",
ale odniosłam wrażenie, że one są _pudrami_, a efekt rozświetlenia to tylko
tak przy okazji, podczas, gdy revlon miał w tym pudełku po prostu same
świetliste drobiny...
Czy zatem coś takiego dostanę innej firmy?

pozdrawiam,

--
ZygZag at autograf pl

***
... Blessed are the pessimists, for they have made backups.

---

1. Data: 2004-02-11 13:19:15

Temat: Re: revlon skinlights puder sypki
Od: "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZygZag wrote:
> ale może przy okazji pytanie: czy któraś (którakolwiek) z firm
> produkuje coś, co "podchodzi" pod puder skinlights revlona?

Mam puder Pierre Rene, ktory jest jak dla mnie bardzo rozswietlajacy. Ma
swiecace drobinki i wystarczy odrobina zeby buzke ladnie rozswietlic. Z tego
co wiem to sa 2 kolory tych drobinek, ciemniejsze i jasniejsze. Kupowalam go
dosyc dawno i jeszcze sporo zostalo. Kosztowal z tego co pamietam ok 20 zl.
Dzanina

Jaki krem?
kolory podkładów
Zapach cebuli na dłoniach...