robale

1. Data: 2002-03-27 19:34:55

Temat: robale
Od: "asze2" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jest poważne-Od dłuższego czasu jem bardzo dużo i nonstop chodzę
głodny -
myślę że mogę mieć jakiegoś gościa - czy są leki na profilaktyczne
odrobaczenie dla człowieka,jeśli tak to jakie i czy są na receptę może ktoś
z nich korzystał

2. Data: 2002-03-27 20:02:59

Temat: Re: robale
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myślę że mogę mieć jakiegoś gościa - czy są leki na profilaktyczne
> odrobaczenie dla człowieka,jeśli tak to jakie i czy są na receptę może

Leki chyba nie pomogą. Powinieneś poddać się zabiegowi przy użyciu
specjalnego urządzenia.
Widziałem takie w Matrixie.
--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

3. Data: 2002-03-27 21:58:29

Od: "Wojciech Szybowski" <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktoś

Wzmozony apetyt to raczej zbyt malo aby stwierdzic ze masz pasozyta. Zwykle
w takich przypadkach jest szybkie chudniecie, zle samopoczucie i powazne
dolegliwosci bolowe, ale to juz zalezy jaki robak. Tak czy inaczej przyczyn
moze byc tyle (niekoniecznie pasozyt), ze lepiej pojdz do lekarza.
"Profilaktycznie" mozna odrobaczac czworonogi;) z ludzmi nie polecam.

NTG

--
Pozdrawiam!
ciechu

4. Data: 2002-03-28 13:02:18

Od: "asze2" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za radę ,mogę jeszcze powiedzieć że jak byłem młody (19 lat) to
miałem wykryta glizdę , teraz nie chudnę ponieważ bardzo dużo jem
Użytkownik "Wojciech Szybowski" <w...@l...pl> napisał w
wiadomości news:3ca24114@news.home.net.pl...

5. Data: 2002-03-28 15:02:59

Od: "beata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Szybowski" <w...@l...pl> napisał
<...>
> "Profilaktycznie" mozna odrobaczac czworonogi;) z ludzmi nie polecam.

A wlasnie - z czystej ciekawosci- czy te leki na odrobaczenie sa tak
szkodliwe, ze nie mozna ich wziac profilaktycznie? Na jakiej zasadzie
dzialaja?

beata
m...@o...pl

6. Data: 2002-03-28 15:27:01

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wlasnie - z czystej ciekawosci- czy te leki na odrobaczenie sa tak
> szkodliwe, ze nie mozna ich wziac profilaktycznie?
Sa bardzo toksyczne, wiec bron boze nie bierzcie ich profilkatycznie. Poza
tym ich dzialanie nie jest przyjemne. Osobiscie widzialam pacjentke
(16-letnia dziewczyna z glistnica), ktora po przyjeciu 1 dawki "zwijala" sie
z bolu brzucha przez 3 godziny ("gdyby mogla to by ziemie gryzla z bolu" -
to jej slowa). Dodam, ze byla po leczeniu tak slaba, ze przez tydzien nie
mogla chodzic o wlasnych silach. Moze to skrajny przypadek, ale obrazuje
jake moga byc skutki zazycie tych lekow. Wiec nie bierzcie ich
profilaktycznie.
violeczka

7. Data: 2002-03-28 15:27:09

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

Na jakiej zasadzie
> dzialaja?

Jesli chodzi o np. tasiemce to traktuje sie je takim specyfikiem ktory
blokuje im takie urzadzenie ktore dba o to zeby robal sie mogl ruszac, jesc,
metabolizowac itp. jak to do niego dotrze to sie robi z niego wstazka,
odpada i z pradem g... resztek pokarmowych zostaje wydalony

Borys

8. Data: 2002-03-28 16:11:14

Od: "asze2" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze!Może są jakieś lekarstwa na ziołach?Tak pozatym to jeśli bym już
znał nazwę jakiegoś preparatu to zapewniam że sprawdziłbym to u lekarza

9. Data: 2002-03-29 12:47:58

Od: "GosiaL" <G...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze byc tyle (niekoniecznie pasozyt), ze lepiej pojdz do lekarza.
> "Profilaktycznie" mozna odrobaczac czworonogi;)

Dobry weterynarz czworonogów nie odrobacza profilaktycznie, tylko robi
badanie kału

Gosia

rana po usuniętym zębie
Pot