roboty szydełkowe

1. Data: 2005-08-18 20:16:43

Temat: roboty szydełkowe
Od: Brzydula <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Znalazłam ostatnio w domu książkę - staruszkę "Roboty szydełkowe" Ireny
Szpak. Niestety, komuś kiedyś musiały chyba być potrzebne ostatnie strony
(ze zdjęciami gotowych robótek) bo ich nie ma. Gdyby ktoś był w posiadaniu
tej książki i miał chwilę czasu by zeskanować (zdjęcia kończą się na
modelu 36) to byłabym bardzo bardzo wdzięczna.

--
Pozdrowienia,
Agnieszka z Sosnowca

***
http://www.brzydula.republika.pl
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=brzydula
&RubrID=68722

2. Data: 2005-08-18 22:12:42

Temat: Re: roboty szydełkowe
Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

18 sierpnia 2005 (22:16:43) Brzydula pisze:

> [...]
B> tej książki i miał chwilę czasu by zeskanować (zdjęcia kończą się na
B> modelu 36) to byłabym bardzo bardzo wdzięczna.

Ja mam te ksiazke i... jest dokladnie tak samo!!
Tez mam obrazki tylko do n-ru 36, wiec sadze, ze moze to byla po
prostu jakas felerna partia i w zadnym egzemplarzu tego nie ma...
Moje wydanie ma nr II i jest z roku 1975, moze ktos ma I, albo III
(jesli w ogole bylo) i moglby sprawdzic...?

Pozdrawiam,
Kaa

PS.
Fajnie, ze napisalas.
Ja caly czas podejrzewalam, ze ktos, komu pozyczalam te ksiazke,
bezczelnie te kartki wyrwal. Teraz uderze sie w piers i nie bede na
nikogo rzucac nieslusznych posadzen :-))

3. Data: 2005-08-19 07:58:12

Od: "Teresa" <t...@k...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam w tej książce to samo.Jest to wydanie II z 1975 roku. Takie feralne
wydanie.Pozdrawiam
Teresa

4. Data: 2005-08-19 08:10:27

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moje wydanie ma nr II i jest z roku 1975, moze ktos ma I, albo III
> (jesli w ogole bylo) i moglby sprawdzic...?

Ale numer!!!
Dziewczyny je tez mam te ksiazke ale w zyciu nie wpadlam zektos mi kartki
powyrywal, po prostu pomyslalam ze to taki socjalistyczny wybryk. ha ha ha.
Moza ja jakas opozniona w mysleniu jestem ze na to nie wpadlam czy co?
Moja jest datowana na rok 1974 wydanie I i tez ma zdjecia tylko do 36
Pozdrawiam
Aga(Londyn- pada ale jutro juz bede w Polszcze moze bedzie:)

MOJE ROBOTKI 7/2002
Obrazek kuchenny
xxx szukam
xxx szukam