rola ojca

251. Data: 2009-07-31 11:52:40

Temat: Re: rola ojca
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> tak na oko, jest już na świecie ok 4 absolwentów

Czyli kierunek elitarny ale rozwojowy.

Qra

252. Data: 2009-07-31 11:58:14

Od: Aicha <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 23:18, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Tak, ale ja mu tam nie zaglądam. On ma swój laptopik, ja mam swój (z
> hakami na niektórych - bójcie się!!!) :-)

Kłamczuszko, pisalaś, że TŻ się laptopa nie tyka :)

> Nie, z linijką i bez linijki. :)

Mierzyliście sobie grzybka i jagódkę?

> Znad Wisły? =:o

Nie, znad potocka.

> Jesteś jakaś taka letka, Aichka... :)

Sygnaturkem żem zostawiłam nad rzekom :)

Pozdrawiam - Aichka

253. Data: 2009-07-31 12:13:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> [...]

Nie, znad potocka.

> Jesteś jakaś taka letka, Aichka... :)

Sygnaturkem żem zostawiłam nad rzekom :)

Taj sie wreście wymywszy?!

254. Data: 2009-07-31 13:53:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Kłamczuszko, pisalaś, że TŻ się laptopa nie tyka :)

Gdzie tak pisałam, głupia cipo? Do mojego nie zagląda!!!!!! Mamy dwa, a może
nawet trzy laptopy. A jak będziemy chcieli, to możemy mięć dziesięć. Stać
nas na to!!! Nie to co niektórzy tutaj, co na starych Amigach i Commodorach
jeszcze się dowartościowują pisząc świństwa. :-)

> Mierzyliście sobie grzybka i jagódkę?

Ależ skąd, grzybki i jagódki to nam same wskakują do koszyka, bo nas znają i
kochają. Po prostu mierzymy mojemu TŻ-towi przed co drugim zbliżeniem, żeby
wiedzieć, czy norma się utrzymuje. Skąd bym inaczej wiedziała, czym mogę się
pochwalić na psp? A zawsze mówię prawdę. :-)))

A, tam nad Odrą po prostu. :)

255. Data: 2009-07-31 14:12:37

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja miałem za to pracowity dzień. Maruda jak zwykle do lasu wygoniona
> wieczorem, skoro świt wróciła a dwa wiadra ocynkowane (takie:
> http://www.allegro.pl/item693782471_nowe_wiadro_ocyn
kowane_15litrow_polecam.html)
> koźlaków i opieniek przytargała. No a że mało gramotna jest a leniwa
> wielce, to sam te grzyby najpierw podszykować musiałem, marynat
> narobiłem. Porzeczki się zaczęły, wyzbierane z krzaka, jakieś 40
> kilogramów, na wino nastawiłem, dodawszy drożdży winnych
> (http://www.allegro.pl/item697215561_drozdze_winne_w
ysokoalkoholizujace_szlachetne.html).

Te uważamy, że są najlepsze... :-)

> Na obiad zaś miałem zacierkę na rosole z wiejskiej kury, gołąbki i
> kompot z porzeczek.
> Potem to już tak zmęczony byłem, wiesz, lata nie te, więc pod gruszą
> zległem i zasnąłem.
> A wodę to, pamiętaj! pij tylko z filtra RO, np.
> http://www.fitaqua.pl/filtry_ro.php

> Qra, wszelkie podobieństwo jak najbardziej...

A komputer chodzi?P Parchate dalej się włamują i wykradają? Musisz z nimi
skończyć raz na zawsze! Cipomogę.

michał

256. Data: 2009-07-31 14:15:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

>>> (http://www.allegro.pl/item697215561_drozdze_winne_w
ysokoalkoholizujace_s
>>> zlachetne.html).

> I przepraszam właścicieli linków za ich wykorzystanie.

> Qra, się spieszyłam, brałam z brzegu pierwsze

Qra nawet w ciemnych okularach trafi w ziarno.

257. Data: 2009-07-31 14:25:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Pytam- bo to grupa dyskusyjna.

Czyli też mogę zapytać?

> IMHO to jest patologia pierwszej wody,
> co pokazałeś swoją odpowiedzią. Masz prawo nie chcieć odpowiedzieć-
> to napisz, możesz odpowiedzieć tak lub nie albo pod warunkiem, albo
> że nie znasz odpowiedzi.

A IHMO mogę odpowiadać tak, jak chcę. A jak ktoś grzecznie pyta, to zazwyczj
odpowiadam.

> Natomiast pisząc w ten sposób- IMHO starasz
> się wydumać odpowiedź na podstawie przesłanek : co ja chcę usłyszeć?
> Co odpowiedzieć, by być dobrze przyjętym? etc. A to świadczy o tym,
> że lubisz manipulować (a także zapewne często manipulowany bywasz),
> jak mi się zdaje.

Już przygotowałem zmanipulowaną odpowiedź:
Nie popieram aborcji. Jestem przeciw karze śmierci bezwzględnie.

michał

258. Data: 2009-07-31 14:28:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> To zupełnie nie ma sensu. Ba! To obłęd!

Obłąkany filozof Leszek Kołakowski właśnie odzedł niedawno...

> Ależ nie mam żadnego bata- a już na pewno nikogo na siłę nie chcę
> uszczęśliwiać. Przecież na siłę uszczęśliwia kondomiarz i cała ta
> ferajna spod znaku złamanego ch..a

Starając się uczyć tolerancji w miejsce fobii.

michał

259. Data: 2009-07-31 16:00:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

ysokoalkoholizujace_szlachetne.html).

> Te uważamy, że są najlepsze... :-)

Hie, hie. :)

Ewa

260. Data: 2009-07-31 20:15:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Te uważamy, że są najlepsze... :-)

> A komputer chodzi?P Parchate dalej się włamują i wykradają? Musisz z nimi

Parchate żydy do spółki z tymi, co GWno czytają, próbowały włamać się do
mojego Roadrunnera, ale ich przyblokowałem SELinuxem. Mogą mi teraz
naskoczyć. A przepisów na barszcz biały nie wykradną, mośki niedomyte!

Qrlawista

Niedzielne całowanie sygnetu.
NO !!!
DO M.