rolada-rady

1. Data: 2004-02-29 08:38:45

Temat: rolada-rady
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chce zrobic rolade chyba najlepiej biszkoptowa z bita smietana.
Przepis jakis znajde ( chyba ze ktos ma sprawdzony i ma ochote podac to
prosze bardzo). Bardziej zalezy mi na wskazowkach jak z takim ciastem sie
obchodzic aby ladnie zawinelo sie i nie polamalo. Na pewno nie moze byc
zbyt suche, alejak to osiagnac?

--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-02-29 12:34:24

Temat: Re: rolada-rady
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Beazuku" <b...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> prosze bardzo). Bardziej zalezy mi na wskazowkach jak z takim ciastem sie
> obchodzic aby ladnie zawinelo sie i nie polamalo. Na pewno nie moze byc

Doczytalam, ze blache z ciastem zaraz po upieczeniu, jeszcze goracym
przewrocic do gory nogami na sciareczke, "obrac" z papieru i natychmiast
zrolowac. W jedynych przepisac sypali na scierke cukier w innym brali dwie:
jedna wilgotna i na to sucha i na to ciasto.
Niestety osobistych doswiadczen nie mam.

Monika

1. Data: 2004-02-29 12:53:35

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2004-02-29 at 13:34, Monika Biermann wrote:

> [...]
> jedna wilgotna i na to sucha i na to ciasto.
> Niestety osobistych doswiadczen nie mam.

Z osobistych, to biszkopt po upieczeniu jest sztywny i sie za nic
rolowac nie da. Najpierw polezal mi w niedokladnie wykreconej, mokrej
sciereczne, bylo NIECO lepiej, ale jeszcze nie calkiem dobrze, wiec go
skropilam herbata, jeszcze troche polezal i byl OK. Zwinelam go razem z
ta sciereczka, zostawilam do calkowitego wystygniecia, rozwinelam i
nadzialam bita smietana z pokrojona w kostke gruszka. Wyszlo pyszne !!!

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-02-29 17:36:30

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

>Wyszlo pyszne !!!

O to to to ...
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku
GG 5380907

Zabie udka
martineau brandy - 19 letnie minimum, ile moze byc warte?
gołabki i....
chińszczyzna
ziarna soji (na ciepło) jaki przepis proponujecie? :)