romantyzm???

1. Data: 2003-04-10 13:24:07

Temat: romantyzm???
Od: "baciu" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kobiety chciałyby otrzymywać prezenty, kwiaty, niespodzianki.
Chciałyby wychodzić na spacery przy blasku księżyca i jeść kolacje przy
świecach."

Może mężczyźni widzą romantyzm inaczej?
Chyba romantyzm dla każdego to nie to samo.
Jak to widzicie co sądzicie o romantyźmie????

1. Data: 2003-04-10 13:32:58

Temat: Re: romantyzm???
Od: "d.v. \(r\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu,
użytkownik "baciu" <s...@w...pl> po krótkim
namyśle nic nie mówiąc powiedział w wiadomości
b73r9f$b7e$...@a...news.tpi.pl...
> "Kobiety chciałyby otrzymywać prezenty, kwiaty,
niespodzianki.
> Chciałyby wychodzić na spacery przy blasku
księżyca i jeść kolacje przy
> świecach."

dlatrego dane statystyczne wyraźnie pokazują, że
dzieci wychowywane przez samotne matki nie radzą
sobie z własnym zyciem - wkraczają na drogę
patogenną, kryminogenną, więcej popełniają
przestępstw, osiągają mniejsze wyniki w porównaniu
z innymi itd...... :) - a wszystko to przez ten
romantyzm :)
:)

1. Data: 2003-04-10 13:45:31

Od: "baciu" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlatrego dane statystyczne wyraźnie pokazują, że
> dzieci wychowywane przez samotne matki nie radzą
> sobie z własnym zyciem - wkraczają na drogę

A co to ma do świec i kwiatków?

> patogenną, kryminogenną, więcej popełniają
> przestępstw, osiągają mniejsze wyniki w porównaniu
> z innymi itd...... :) - a wszystko to przez ten
> romantyzm :)

Myślisz że to takie oczywiste co to jest ten romantyzm,
ale ja myślę że wcale nie jest i wiele ludzi zupełnie tego nie widzi...
Ja jak zwykle mam stały wniosek... Ludzie nie rozumieją miłości.

"Och nie zapomnij o swojej żonie, bądź odrobinę romantyczny,
nie zapomnij o kwiatkach"

Co tak naprawdę jest iskierką?

1. Data: 2003-04-10 14:15:47

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> "Kobiety chciałyby otrzymywać prezenty, kwiaty, niespodzianki.
> Chciałyby wychodzić na spacery przy blasku księżyca i jeść kolacje przy
> świecach."

romantyzm romantyzmem ale pozostaje tez rzeczywistosc. wydaje mi sie ze coraz
mniej w nas romantyzmu. nawet nie pamietam kiedy ostatni raz myslalam o
spacerze przy ksiezycu, o romantycznej kolacij. jestesmy strasznie zabiegani,
nie ma czasu na takie rzeczy, albo po prostu przestalismy o nich myslec.
nie wiem jak mezczyzni poszczegaja romantycznosc... ale ja mysle ze zwyczajnie
na romantycznosc nie starcza nam czasu.
dla mnie wazniejsze od spacerow i prezentow i kolacij przy swiecach wazniejsza
jest swiadomosc ze zawsze moge liczyc na swojego chlopaka, ze bedzie przy mnie
aby mnie pocieszyc, przytulic i pocalowac.

ale fakt czasami milo jest dostac kwiatka :)

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-04-10 14:24:41

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com <m...@y...com>

> wydaje mi sie
> ze coraz mniej w nas romantyzmu. nawet nie pamietam kiedy ostatni raz
> myslalam o spacerze przy ksiezycu, o romantycznej kolacij.

i nie wstyd Ci? :)

p.

1. Data: 2003-04-10 14:28:42

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> m...@y...com <m...@y...com>

> i nie wstyd Ci? :)

oj no strasznie mi wstyd :(( ale coz zrobic?? :((

Kasia ;)

1. Data: 2003-04-10 16:54:37

Od: "puesto" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

baciu <s...@w...pl> napisał(a):

> "Kobiety chciałyby otrzymywać prezenty, kwiaty, niespodzianki.
chcieć to pewnie by chciały bo to miłe coś dostawać,któż tego nielubi? ale
to nie jest dla mnie wyrazem romantyzmu, to tylko miłe gesty. Nie mówie o
sytuacjach kiedy są one interesowne i maja działać np. jak lodołamacz
kobiecych serc...to przekupstwo :-)
Romantyczność jest paradoksalna, niepraktyczna i nierozsądna. Zwykle
uważamy, że wszystko powinno być praktyczne, użyteczne, a to zabija
romantyzm.
> Chciałyby wychodzić na spacery przy blasku księżyca i jeść kolacje przy
> świecach."
niekoniecznie....na filmach tak wygląda romantyzm...
> Może mężczyźni widzą romantyzm inaczej?
gdzies czytałam, że faceci po prostu nie wiedzą, co to według kobiety znaczy
być romantycznym. Bo kobiety też tego nie wiedzą... I troche jest w tym
prawdy bo romantyzm jako abstrakt, kazdemu ma prawo kojarzyc sie z czyms
innym. Mnie sie kojarzy z pewnym stanem ducha, że tak powiem,
marzycielstwem,uczuciowością,sentymentalnością,wrażl
iwością, a nie z
naręczem kwiaciarnianych róż ze sparagusem....no ale gdyby to był bukiecik
wymiętych,bo chowanych za pazuchą nazbieranych stokrotek...:-)
pozdrówka:-)
Aneta jak i Roman_Tyczka

1. Data: 2003-04-10 17:11:46

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puesto" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Czy koniecznie romantyzm, a może po prostu chęć, by mężczyzna miał klasę.
Bo o tym, że jest to miłe nie wspominnę ;-)

Pozdrawiam, enni

1. Data: 2003-04-10 17:15:58

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wspomnę ;-)

enni

1. Data: 2003-04-10 17:59:20

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"baciu" w news:b73r9f$b7e$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Jak to widzicie co sądzicie o romantyźmie????

"Roman_tyz_mie wykorzystol"

Wlasnie sobie slucham Chopina... nocturne in b flat minor op 1 no 1. Czy
moge powiedziec, ze to swiadczy o moim romantyzmie lub jego braku? Unikam
takich ocen. Pozostawiam je innym, bowiem "to wzrok innego mnie stwarza"
(Lacan). Ktos uzna to za romantyczne, ktos inny nie. Kiedys poznalem
dziewczyne, ktora uwazala sie za romantyczke. Ja tego romantyzmu w niej
jednak nie dostrzeglem.
Lubie sobie popatrzec w rozgwiezdzone niebo... Czy jestem romantykiem?
Tutaj chyba pojawia sie pewien problem. Mysle, ze wielu ludzi ma taka
liste zachowan charakterystycznych dla osoby romantycznej, na ktorej sobie
odhaczaja: zachod Slonca, kolacja przy swiecach, serenada pod oknem... Gdy
wiekszosc pozycji jest odhaczonych mowia o sobie, ze sa romantykami.
Tymczasem wlasnie takie podejscie sprawia, ze romantyzmu w tym za grosz. O
romantyzmie bowiem nie decyduje moim zdaniem konkretny obrazek, ale to co
sie za nim kryje. Rownie dobrze bardzo romantycznym moze byc zwykle
grzybobranie dlatego, ze wazne bedzie z kim i dlaczego, a nie jak i gdzie.
Te ostatnie zdanie moze byc jednak mylace. Osobiscie unikam nie tylko
okreslania siebie jako osoby romantycznej (lub wprost przeciwnie), ale
rowniez innych. Idzie po prostu o to, aby byc szczesliwym i cieszyc sie
chwila. A to czy nazwiemy to romantyzmem, czy tez czyms innym nie ma
wiekszego znaczenia.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

co za dzien
Uwaga: Posting M. N - pornografia
prawo choroba lekarze
DUZY PROBLEM